- 536 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİZ BİR KİTAPSINIZ!!!
Siz başlı başına bir kitapsınız. Kimi yerde düşündüren, kimi yerde hüzne boğan, kimi yerde kahkalarla güldüren bir kitap. Hayatınızı şekillendirirken aldığınız tüm kararlarınızda bir kaç yıl sonra ne okumak istiyorsunuz ona karar vererek şekillendirin.
Kimsenin hayatınızı , gülümsemeleriniz, hatalarınızı hatta konuşmalarınızı etkilemesine izin vermeyin. Ne zaman ki üçüncü şahısların müdahele etmesine izin verirseniz o zaman kitabınız lekelenir. Bu hayat kendi hayatınızdan ibaret başkalarının ne dediği ne ile itham ettiği veya nasıl yargıladığının önemi olmamalı. Hata varsa kendi hatanız ve cezasını başkası değil siz kendiniz çekersiniz. Sen neden yaptın? Sorusu çok saçma olmakla beraber yargılamanın en belirsiz vede bencil halidir. İnsan önce kendi tatminkarlığı için size yöneltir oklarını. Okların hedefi olmamak için ya yayı esnetin yada okların ucunu size ulaşmadan kırın....
Hayatınızın okunası okundukça özleşesi bir kitap olabilmesi kendi elinizde. Önce hikayesini kafanızda tasarlayın.
Unutmayın!!!!
Tamamen kendi elinizde olan bir kalem vede defter ile başbaşasınız....
~İP€K KA£KAN~
YORUMLAR
Okların hedefi olmamak için ya yayı esnetin yada okların ucunu size ulaşmadan kırın....Güzeldi,,tıpkı sözlerin gibi
Bende başkasının izinden gitmeyi ve siyasi bile olsa hayatıma müdahale edilmesini hiç sevmez oldum
İnsanları en güzeli kendi haline bırakmak,,Çözüm değil kınamak
selamlar