- 579 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir milletin kaderi bu değildir
Yorulmadınız mı?
Her gün degişen gündem!
Hırsızlık,
Terör,
Hukuk ve adaletsizlik,
Ekonomi,
Kirli siyaset kavga gürültü mutlu olacagımız hemen hemen hiç bir şey yaşanmıyor.Üstüne üstlük ne cinayet bitiyor ne şehit hergün göz yaşı..
kaybolan insanlar yitirilen yıllar karamsar ve umut vaad etmeyen bir gelecek..
Birde maneviyatımızı yükselmesine yardım eden birleştiren iman ve inancımız olan dinimizin istismarı..
çocuk ve gençliğin eksik ve sorunlu egitimi..sınırlarımızda iç savaş 5 milyon koruma statülü suriyeli..
Nereden geldiği belli olmayan sözde müttefikimiz dış güçler söyleminde vatanın bekası..
Hep sorun hep sorun herkes çok konuşuyor ama..
icraat yok!
Ben nedenleri niçinleri sormaktan yoruldum.
Siz yorulmadınız mı.?
Çözüm aramaktan başka çare yok. Kim çözüm için söz verirde yaparsa mutlu olacağım.
Yorğun ülke yorğun insanlar hep sorunlu yaşam demektir.
Sorunlu insanları heryerden uzak tutun ve haksızlık karşısında kararlı duruş gerek.
Topluma zarar veren insanlara artık dur.
Demek gerek..
Toplumsal güzel geleceğe kuçak açacaktır.
4.ocak.2018
YORUMLAR
Farkındalık bitti, bilinç bitti, algı bitti, kavrama anlama bitti...sadece anlık refleks kaldı toplumda.
O da temel güdüler üzerine. Başka bir şey kalmadı. Bitti...
Ben mi...Ben toprakla uğraşıyor ve balığa gidiyorum.
Nerede ve nasıl yaşadığını unutuyor insan.
Huzur ve sağlıcakla.