- 633 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
Çiftleşmek Değil Tekleşmek
Öpebilir misiniz herkesi? Artık bunun kadını erkeği kalmadı. Herkese soruyorum bunu. Dokunmak bir tene bu kadar basit mi? Ve ruhlar orospulaşıyor mu gittikçe? Ağır mı geldi dilim? Peki en son ne zaman birisini deliler gibi sevdiniz ve sonra bir başkasını. Sonra bir başkasını. Aşkın bu olduğuna mı inanıyorsunuz? Sıkışınca da "Ben aşık olmasını seviyorum" deyip geçiştiriyorsunuz. Cinselliğe kurulmuş olan bir şey aşk mıdır? O zaman dünyanın en büyük aşıkları hayvanlardır.
Ruhsuz bir sevişme aşk değildir. Dokunmak bir tene ve onu hissetmek en büyük hayalin gerçekleşmesi demektir. Duygulara dokunabilmektir. Siz duygulara dokunabilir misiniz? Aşkı kendi kişilikleriniz gibi aşağı çekmeyin. Aslında birisini öğrenmenin en basit yolu ona " Sen nasıl seversin?" sorusunu sormak değil ona "Nasıl sevdin?" sorusunu sormaktır. Bir insan sevgisinden belli olur. Son olarak Cemal Süreya’nın da dediği gibi:
"Sevmek çiftleşmek değil tekleşmektir."da
YORUMLAR
Çok beylik laflar yalnız, ömrü, bir arada olunca maksimum 3-5 yıl olan mevhum duygular için. İnsan tek eşli bir canlı değildir. Değişir, dönüşür. Cinsellik de yemek, içmek gibi bir ihtiyaçtır, bu coğrafyada abartılır. Yanlış anlaşılmasın, aşkı küçümsemiyorum. Aşk yalnızca O'na duyulabilir. Gerisi gelip geçicidir. Nedense, bir dünya kayıptan sonra anlarız bunu da... Ve hayvan insandan, insan hayvandan üstün değildir. Birbirinden üstün özellikleri vardır. Dişi köpeğim kadar sadık olabilir misiniz? Ama gider başka köpekle çiftleşir. Değer yargıları da değişir, dönüşür.