- 925 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Mutluluk yanımızdan geçti gitti
Kalem kırılmıştı bir kere aşktan yana
Ayrıldılar..!
Herkes yeni bir hayat kurdu. Bu yeni düzende hayat akıp gidiyordu işte..
Adam begendiği vitrindeki elbiseyi sormak için içeri girdi.Arkası dönük satıcı bayana seslendi. "Bakarmısınız vitrindeki elbisenin kırmızı renklisi varmı?" dedi.Kadın adamın yüzüne bakmadan "tabi beyfendi buyrun burda aynı modelin farklı renkleride var" derken burnuna takılan koku ne kadarda benzer,ne kadar yakın ve aşinaydı ona.
Kadın topladı kendini "hey Allah’ım şimdi neredende geldi aklıma. "
O geçmişteki adamın kokusuyla aynı kokuyu kullanıyorlardı belliki.
Kadın adamın yüzüne bakarken gözgöze geldiler ve sustular...İkiside bir an geçmişe gittiler..
Gözleri doldu her ikisininde...
Ama kadın onu bir zamanlar inciten adamdan gözlerini çekti. Vitrindeki elbisenin kırmızı renklisini çıkardı uzattı adama.
Adamda belli belirsiz dudaklarında ki acı tebessüm ile "bunu paketlermisiniz" dedi.
İkiside kasırgalardan nasipli yüreğini susturup birbirlerini hiç hatırlamamış gibi hareket ettiler...
Ve adam parayı odeyip cıktı o dükkandan..Kadın öylece kalakaldı...Oysa ikiside basit bir gururun acı meyvesini yiyorlardı keşkelerde kurduğu hayatlarında...
Kadın kasanın yanında gördüğü çakmağı hatırladı ona o cakmağı yıllar önce adama o almıştı ve adam onu hiç kalbinin uzerindeki cı ceketinin cebinde tasıyordu ve sen hala kalbimdesin seni unutamadım buda ispatı dercesine bırakıp gitmişti o çakmağı.
Kadının dilinden döküldü "Ben seni hiç unutmadım. Mutluluk yanımızdan gelip geçti"diye
İşte böyle hepimizin vardır içerlerde bir yerlerde sakladığı bir kırık hıkayesi sonu mutlu bıtmeyen..
Onlarınki gibi..!
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Yönetmenliğini Ömer Kavur, senaryosu Selim İleri tarafından yazılmış, Kadir İnanır ve Hümeyra'nın başrollerini üstlendikleri kırık bir aşk hikayesi filminin final sahnesi. (1981)
Yıllar sonra karşılaşan iki eski sevgiliden Fuat'ın geride bıraktığı hayatı özetleyen en derin itirafını filmin finalinde sergiler.
'Beni hiç hatırladın mı, ben seni hiç unutmadım.. mutluluk yanımızdan gelip geçti..'
Nevin Aktekin Gülfırat
Mutlu akşamlar diliyorum.Saygilarimla
Nevin Aktekin Gülfırat
Mutlu akşamlar diliyorum sevgilerimle🌹🌹🌹
Nevin Aktekin Gülfırat
Mutlu akşamlar diliyorum sevgilerimle🌹🌹🌹
Nevin Aktekin Gülfırat
Mutlu akşamlar diliyorum sevgilerimle🌹🌹🌹
Nevin Aktekin Gülfırat
Mutlu akşamlar diliyorum sevgilerimle🌹🌹🌹
Ah şairem
ne yaptın sen
daldım gittim maziye
bir yara 20 yıl sonra kanar mı
kanadı işte
yüreğine sağlık
Nevin Aktekin Gülfırat
Ama şu varki yanımızda kim varsa o hayrimizadir..
Yüreginize gam degmesin.Mutlu akşamlar diliyorum ☕🥀🐞❣️😍