- 855 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
Yazar tarafından kaldırıldı
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Daha evvel bu sayfada paylaşılmış olan eser, sayfanın altındaki “Yazınızı kimler okusun?" bölümünde "Sadece site üyeleri" seçeneği işaretlendiği halde siteye üye olmayan kişilerce de görülebilmesi, yazarın bu konuyu site yönetimine mesajla bildirmesine rağmen kendisine cevap verilmemesi ve de sitede kayıt silme özelliği olmaması üzerine, yazar tarafından süresiz olarak kaldırılmıştır. Okuyan, beğenen ya da yorumlayanlara sonsuz teşekkürler.
YORUMLAR
Zaman eğrisi ( yayı) üzerine çalışan fizikçiler aynı zamanda 'geçmiş - şimdi - gelecek) zamanları beraber yaşadığımızı, algımızın bunları ayıracak seviyede olmamasından kaynaklanan bir karmaşayı çok sık yaşadığımızı söylerler.
Şiirdeki kurgu da bu gerçeküstücülüğü derli toplu bir anlatımla bir mahalle kahvesindeki kahramana indirmiş.
Kurgus, konu akışı, dili ve sonlanması itibariyle çok başarılıydı. Yerini dolduran öykünüzü kutlarım Uğur Bey.
Daha nicelerine...
Saygılarımla.
Yazılarınızı okuduktan saatler, hatta günler sonra bile üzerinde düşünürken buluyorum kendimi dersem, abartmış olmam... “Hiç Artı Sıfır”; hala aklımı kurcalar mesela. Üst üste yapıştırılan etiketler yüzünden, ilk “ederinin” ne olduğunu bilemediğimiz şeylerle ilgili yazınıza ne çok anlam yükleyip ne çok kafa yordum kendimce. Hala da yoruyorum...
Adlarını hatırlamakta güçlük çeksem de her öykü dimağımda. Rıza Amca da yerini aldı. Sorgulattıkları için müteşekkirim.
Sevgiler, iyi seneler...