- 816 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
bazılarına evlilik hiç yaramıyor dedi kadın kendi kendine.hem de hiç yaramıyor...
hava karanlıktı.akşamın ayazı çökmüştü karanlığa.kadın üşüdü ve kabanına daha sıkı sarıldı.florunu bir kat daha doladı boynuna.soğuğu kesiyordu öyle yapınca.evine giden sokağın köşesine döndü.bir kaç adım atmıştı ki eski bir tanıdığını gördü.selamlaştılar.öpüştüler,sarıldılar.
kadın merakla arkadaşına baktı.o eski halinden hiç eser yoktu.sanki boyu küçülmüş,ufalmıştı eski dostunun.kıyafetleri de üstünden dökülüyordu.
konuşmaya başladılar.
-canım nerelerdesin hiç göremez oldum ben seni.
-ben de seni be kuzum .bende seni.kaç kez evine geldim,göremedim seni
her ikisi de süzüyorlardı birbirlerini.arkadaşı geçen sene yeniden evlenmişti ama hiç yeni evli birisine de benzemiyordu.dokuz çocukla mahşerde kalmış gibi perişandı üstü başı.hiç ışıldamıyordu üstündekiler.eski püsküydüler giydikleri.
-kızımın yanına geldim şimdi dedi.gezmeye.
-yalnız mı geldin ?
-yok yok yalnız değilim.şu ileride giden adam benim kocam.
arkadaşı önden giden adama baktı.iri yarı siyah deri ceketli bir adam.Hömsek hömsek yürüyordu.
-eeeee dedi.nasıl gidiyor evlilik?
omuz silkti geçen sene evlenen kadın.
-hiç iyi gitmiyor dedi.boşanma davası açtım.kızım ve damadım bir kere daha deneyin dediler ve bizi barıştırdılar.ama hiç mutlu değilim.
-nıye?
-bana beş kuruş para vermiyor.sadece mutfak malzemesi alıyor.bir de içiyor akşamları.
-o mutfak malzemelerini,yiyecekleri kendisi için alıyordur akşamları demlenmek için,eee arada sen de sebebleniyorsundur aç kalmamak için.
-doğru diyorsun valla.
-eeee kızım bizler sana hep söyledik.bu yaştan sonra evlenmek neyine?çekilir mi be adamın kahrı?
-ahhh ahhh hep dediniz ama ben dinlemedim sizleri.ettiğimi çekiyorum işte.
-çekme kız.boşa adamı.yazık kendine.
-doğru valla.
öyle diyordu ama bir yandan da gözü adamdaydı.
-ben gideyim artık,sonra konuşuruz.arkada kaldım diye şimdi kızar bana.
tekrar sarmaştılar,öpüştüler.telefonlaşmak için de sözleştiler.kadın koşa koşa adamına yetişmek için gitti.
arkadaşına arkasından baktı,baktı.güldü.
o kendine güvenen artist gibi giyinen bakımlı,makyajlı arkadaşı gitmiş,yerine üstü başı dökülen,pejmürde saç baş dağınık bir kadın çıkmıştı ortaya.
-bazılarına evlilik hiç yaramıyor dedi kadın kendi kendine.hem de hiç yaramıyor...
candan
01.01.2020
saat23.46-izmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.