- 534 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
ben diyorum ki ıq düşük.. veriyorsunuz ateşe odunu...
denilecekler denilmiş de, değerli insanlar tarafından..
ben ne diyebilirim..
en çok istediğim nedir bilir misin? rüyalarımın bir hardiske kaydedilmesi..
kah mesnevi okur gibi oldum mevlana dan kah büyülü geometride bir hüzme..
evet kahraman susuz kalmış suya doğru sürünerek giderken veriyor son nefesini..
kahramanı takip edenlerin bulduğu bir hınç bırakmış vücut. göz kapakları açık kalmış kahramanın..
biraz da geç kalmış kahraman talihsizlik..
bu saatlerde kiminin iş için çalar zilleri..
kiminin uyku için..
lakin rüyalar diyorum kaydedilebilmeli artık..na mümkün..
nice yazılara dostum..
Yinsani
zaman araladı.. lakin uyumaya devam :))
Konsantre Karanlık Madde
Geometri ile Mevlana'yı yan yana getirebilmek bile güzel algıya örnek. Üstelik amatör bir yazıda.
Ben yine günlük 4,buçuk saatimi aldım standart. Uyanalı oluyor bir kaç saat. Rüyalarda tekamüle dair bir umut yoktur neyse ki. İşaretler vardır ama her rüya da işaret değildir. Sen hiç merak etme, evrende hiçbir şey kaybolmaz, rüyaların da söylediklerimizin de, anlarımızın da kaydının tutulduğu bir hard disk var.
Tanrı tekamül versin, hepimize!
Neden sonuç ilişkisinde de bir nedensellik vardır.
Nedenlerin hep sonuca yol açmasında bir neden vardır. Foulqie diyor ya" Egemen bir otorite tarafından belirlemiş emredici kurallar vardır" . Sorun burada...salt nedenselligin kendisi determinizme götürür. Nedenselikte ilişkisel "neden"lilik ise kozaliteye götürür. Sevgi böyle sonuçtur.
Dehşet bir yazı olmuş ve mükemmel toparlamışsın "Ruh"uma sevgi yollayan adam.
Ethem_Namık tarafından 1/1/2020 5:55:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Konsantre Karanlık Madde
Çok teşekkür ederim Abi. Seviliyorsun. Sadece yorumunu okumaya girdim. Sağlık ve huzur diliyorum yaradandan sen ve butun klilerin için.