- 589 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Çok Oldu
.
Ben öleli çok oldu.
Neden öldüm ki acep..?
Kalpten gitmemişim onu biliyorum. Verem, tifo, uyuz, şarbon, kelebek, dizanteri, kanser, akrep sokması, mantar zehirlenmesi, dil felci, nöropatik osteoartropati, tarantula ısırması, Zollinger Ellison Sendromu falan olmamışım mesela.. Bıçak, silah falan da yok.
Ağzından salyalar akıtan kuduz bir köpeğin ısırması da değil ölüm nedenim. Sibirya’da bir ayı parçalamamış, Serengeti’de bir aslanın saldırısına uğramamışım. Avustralya’da Taipan Yılanı da değil.. Zaten benim oralarda ne işim var..!
Yakuphan’ın kedisi de cırmalamamış.
55 yaşını atlattıktan sonra rahmetli Bıdık Dedem gibi 110 yaşına kadar yaşarım sanıyordum. En azından rahmetli Osman Dedem kadar 79 yıl, büyük amcam kadar 99 yıl.
Erken ölmüşüm.
Ne hayallerim, ne hayallerim vardı oysa. Yürüyerek Zimbabve’ye gitmeyi düşlerdim hep. Yüzerek İskenderun’dan İskenderiye’ye geçmek ne sükse yapacaktı. Dünya tarihine geçecektim.
Olmadı erken öldüm.
Ben görmedim de görenlerin yalancısıyım; otopsi raporundaki teşhis “ölüm nedeni: aşırı dozda aŞk” mış.. Mezarımda da “aŞktan öldü” yazıyormuş zaten.
***
aŞk mı, sadece yar aŞkı yok ki...
Vatan, Bayrak, Türk Milleti’nin aŞkı !!! Onlara can feda..
- NEDEN BU YAZI ??!! BAZEN ESİYOR İŞTE -
***
Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sağlıklı mutlu nice güzel yıllar dilerim..
Suat Zobu
---
YORUMLAR
Neden öldün abi. Kim öldürdü? Neden öldürdü? Nerede öldün? Nasıl oldu? Olayın iç yüzü nedir? Bu arada kedi cırmığından korkma abi. İnsan cırmığından kork. İnsanlar kadar tehlikeli yaratık yok. Yeni yılda mutluluklar dilerim.
Suat Zobu
Ama yeterli olmadı.
Haklısın kardeşim, pek çok şey havada kaldı. Özelden Ahmetle de konuştuk. Sonuç tam olmadı. Neyse bu da böyle olsun bakalım.
Senin kediyi de özellikle yazmıştım. O da yeterli olmadı. Evet iki ayaklı kedilerden özellikle köpeklerden korkmak lazım.
Yeni yılda her şey gönlünce olsun kardeşim.
Sevgili kardeşim, sana kardeşim derken çok ama çok içten söylüyorum.
Seni benim kadar tanısalar, nasıl bir beyefendi, nasıl bir vatansever, nasıl dürüst ve karakterli olduğunu bilseler muhabbette bize sıra gelmezdi. Seni çok seven bir kardeşin olarak, ölümü senin ağzına yakıştıramıyorum.
İçinde ölüm olmayan yazılarını bekliyorum.
Bu arada yazın bana çok sevdiğim bir şarkıyı anımsattı. Fatih Erdemci'den "Ben ölmeden önce"
Benim için dinle...
Sevgiler kardeşim...
Aşk bu herkese de, herkesi de aşkla sevmek nasip olmuyor. Hem ne demişler ''Ölürse ten ölür canlar ölesi değil.'' Üstatlardan birisi de ''Her demde ki perdeler kalkar perdeler iner, Azrail'e hoş geldin diyebilmekte hüner.'' demiş. Vatan millet bayrak aşkından ayırmasın bizleri Rabbım. Nice güzel yıllara yeni yıl ülkemize insanlarımız ve size mutluluk ve güzellikler getirsin inşallah... Kutluyorum içtenlikle...
Suat Zobu
Bil mukabele ben de;
Sizin ve sevdiklerinizin yeni yılını kutlar, sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllar dilerim.