- 340 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Neden Siyaset Bizleri Ayrıştırıyor?
YENİ BEKA MESELESİ AÇILIMI
Evde hanımla aynı siyasi görüşten değiliz lakin sağolsun işe giderken kahvaltımı hazırlamıştı. Yedik hamdettik evden çıktım.
Otobüs durağında beklerken mahallemden AK Parti’li komşum arabasıyla geçerken beni gördü durdu beni aldı hava yağmurluydu yolunu değiştirdi işyerime kadar beni götürdü doyasıya sohbet ettik.
Saat 10 çayı molsaıydı makinayı kapattım baktım MHP’li kardeşim elinde iki bardak çayla yanıma geldi ısmarladığı çayı birlikte yudumladık doyasıya sohbet ettik.
Öğlen yemeğine çıkmıştık CHP’li iş arkadaşım bugün yemek benden dedi birlikte yemeğe gittik afiyetle yedik doyasıya sohbet ettik.
Patron siyasete karşı 4 molasında çay ısmarladı doyasıya sohbet ettik.
Akşam paydos oldu iş çıkışı durakta HDP’li bir tanıdıkla karşılaştık uzun süren yolculuğu birlikte tamamladık doyasıya sohbet ettik.
Telefonum çaldı arayan İYİ Partil’li komşumdu akşam yemeği sonrası evine çaya davet etti.
Eve yaklaşıyordum AK PArtili bakkal komşumdan alışveriş yaptım.
Az ileride HDP’li manav komşudan meyve aldım.
MHPli fırından ekmek aldım.
CHP’li Kasaptan biraz tavuk eti aldım herbiriyle selamlaşmalı hatırlaştık.
İYİ Parti’li komşuya eli boş gitmemek içi pastaneye uğradım BBP’ye gönül vermiş bir esnaf kardeşimizdir.
Eve geldim yine aynı siyasal partili olmayan hanım kapıyı açıp güleryüzle beni karşıladı.
Ey siyasi partiler sizin yukarıda ne sorununuz var bilemeyiz amma bizim aşağıda birbirimizle sorunumuz yok. Lütfen bizi işlerinize karıştırmayınız. Bizler sizlerin sadece iyi, doğru ve güzel hizmetlerinizi takip ediyoruz ve aşağıda bizler hiçbir zaman sizlerin kalıcı militanı değiliz.