- 488 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
erken yazmışım yorumu.. evet uzayda yön yok, derinlik yok.. veya daha biz bulamadık.. lakin çok fazla vurmalı kırmalı bir rüya.. sana başka rüyalar programlamalı:))
ve keçiler,evet keçiler... uzay da kaçsa, dünyada da zıplasa enteresan hayvanlar. hele dağ keçileri vakum gibi ayakları, yırtıcıların çaresiz kaldığı yerlerde özgürler...
bize de keçi olmanın yollarını bulmak kalmalı.. büyülü şekiller, isimler, aydınlık veya karanlık dünyanın kesişiminde mutlu olabilmek için.. kimi ritüellerde erkek ve kadının en doruk zevkinde ilahi bir ses veya işaret yakalamak isterken derin tarikat artıkları..
ve hançerlerken, zincirlerken ve kırbaçlarken bize onlara astralin dışında bir program sunmalı..
6572 vb bir m.i. için ilk program komutu... bildiğimiz "başla" kelimesidir.
güzel başlangıçların sonu genelde hep aynı yerde bitiyor. evet orası işte, tanrı kadar rahatladığımız bir yer, tuvalet! tüm çareszliklerimizin biriktiği küçük alan.tüm enerjimizin tek bir noktaya yöneldiği o muhteşem rahatlama zevki.. fazlalıklarından kurtulması bedenin..
lakin atladığın bir yer kalmış, dikkat etmemişsiniz, tuvalet yazıları.. insanın aykırı yamru yumru bedensel çizimleri.. kimi zaman hayter ederim, hangi insan veya uzaylı duvarlara izini bırakır veya sürer diye..
belediyeciliğin ilk zamanlarında avrupayı ziyaret eden 2. mahmut (olmalı) temizliğine hayran kalmıştı uzaylıların, cadde temizlik hizmetleri verilmeye başlamıştı.. tabii ki o zamanlar ben, plüton denen gezegende yüzyıl sonra sıranın bana gelmesini bekliyordum.. bir dünyalı olacaktım, yarim ile dünyada da karşılaşmak için planlar yapıyorduk, lakin olmadı... sonra bir uyumuşuz.. gözlerimizi dünya yılı ile 37 yıl sonra hatırladım kendimi, yalnızdım..tekrar uyumak ve dünyayı şutlamak istiyorum hangi yöne giderse... yeter ki samanyolu ve güneş sisteminden uzaklaşsın ve bir daha da gelmesin geriye..
nice rüyalara ve yazılar dostum..
sevgilerimle..
Konsantre Karanlık Madde
Keşke bir yolunu bulsak da tüm bedeni tuvalete kusup, rahatlayıp ,süzülsek. Hep derim, ışık formunda olsaydık, kimse kimseyi incitmezdi. ((:
Güzel yorumuna teşekkürler.
Güzel geceler.
Konsantre Karanlık Madde
Bolca huzurlu gündüzlerin olsun hatta.
Teşekkür ederim.
Gözlerim kapanmaya başladı sonra gelip tekrar okuyacağım. Yazıya haksızlık yapmak istemiyorum.
İyi geceler...
Konsantre Karanlık Madde
Günde 5 saati geçemiyorum aylardır.
Bazen öğleden sonra ağzım ayrılıyor ama, en çok o zamanlar seviyorum galiba kendimi.
Üstteki dileklerim Senin için de geçerli.