- 1062 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
POLEN BULUTLARI (TANITIM)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
10 yılı geçkin bir süredir edebiyat defterinde yazıyorum. 3 şiir kitabı ve 1 roman olmak üzere 4 kitap kazandırdı bana edebiyat defteri. Şimdi de 5. kitabımız; çoğunluğu burada yazdığım öykü ve denemelerden derlenmiş. Bu hafta sahneye çıktı. Sürekli ilerlememde ve kendimi geliştirmemde katkılarından dolayı edebiyat defterine teşekkür ediyorum.
Tanıtım Bülteninden:
"İşte böyle zamanlarda sen kalkıp bana bir yıldız hediye ederdin yeryüzüne katlanmam için. Büyülenirdim. Ama bir süre sonra, yani gözlerine yakın bir yerde indiğimde şunu da fark ediyordum, sen beni hep yok olduğumda anlıyorsun. Onca çölümsü fikir koleksiyonu beynimi kemirirken bana sıradaki şelaleyi hediye etmenin yakılıp kavrulmayı ortadan kaldırmadığına tanık oluyordum. Çünkü asıl istediğim şeyin bana bir yıldız veya şelale hediye etmen değil, bir yıldız ve şelale olarak bana gelmendi. Bunun nasıl mümkün olabileceğini bilmiyorum. Eğer bunu çözebilseydik, dünyada savaşları, sömürüleri, cinayetleri ve buna karşılık devrimleri, başkaldırıyı konuşmuyor olacaktık. Çünkü zaten sonsuz bir devrimin içinde yaşıyor; insan ve doğanın mükemmel işbirliğinin tadını çıkarıyor olacaktık. Şimdi tek şansımız, o bulaşıcı kelimeleri üstümüzden çıkarıp taslak halinde bırakılmış bu uzun yürüyüşe inandırmaktır gücünün farkında olmayan ayaklarımızı."
YORUMLAR
Dramatik Buluntular
Evet kitap isimleri vitrin gibidir. İlk oradan girilir içeri.
Benim için önemlidir.
Saygılar, sevgiler...
Hayırlı olsun.
Başarılarınızın devamını dilerim.
Nicelerinde buluşmak üzere.
Dramatik Buluntular
Saygılar...
Dramatik Buluntular
Saygılar...
Ne güzel bir sürü kitapsızın olduğu dünyada bir kitaba sahip olmak. Hayırlı olsun. Kutlarım yürekten ...
Dramatik Buluntular
Saygılar...
çok mutlu oldum. hayırlı uğurlu olsun. siz değerli bir yazarsınız. okuyucusu bol olsun inşallah. bir gün karşılaşmak dileğiyle polen bulutlarıyla :)
Dramatik Buluntular
Sevgiyle...
Dramatik Buluntular
aaaa çok ama çoook sevindim can:))...hayırlı uğurlu olsun...okuru da bol olsun inş...ben de on yılı aşkındır burdayım ve seninle dostluğumuz taa o zamandan bu yana hiç bozulmadan saygı ve sevgiyle devam etti...bundan onur ve gurur duydum hep...öncelikle sana yani o güzel yüreğine, daha sonra da böyle güzel dostluğu ve iyi kalemi bana kazandırdığı için edebiyat defterine teşekkür ediyorum ben de...
tanıtım bülteninden yine iyi iş çıkardığını görebiliyorum...hissediyorum...bu konuda sana güveniyorum zaten...diğer kitapların da hepsi birbirinden güzel çünkü...hani bir kitabı satın almadan önce eline alır incelersin önce bir...sayfa sayfa karıştırır göz atarsın...tamam dersin 'işte bu tam benlik'...ama seninkini gözü kapalı alırım can o derece kalemine inancım tam...çünkü biliyorum yine sürrealist imgelerini dansa kaldırdığını...dosttan ziyade sıradan bir okur olarak söylüyorum ne büyük şans ve mutluluktur bu paylaşımlara nail olmak...
iyi ki varsın ve hep ol lütfen...
p.s: ne güzel bir raslantıdır ki; ben bu polen çiçeğini ve havaya uçan narin pullarını ensemin ortasına dövme yapmak istemişimdir ama bi türlü ona sıra gelmemiştir...yani demem o ki kitap görselini de çok sevdim can...
çokça sevgi ve selamlar gönderiyorum sana...
Dramatik Buluntular
Sözcükler, şiirler, öyküler... Bunlarla birlikte sarıldığımız, yazıştığımız ve dışarıda da görüştüğümüz birçok insan oldu. Güzel insanlar... Ve sevgili Meral, dediğin gibi ilk günden beri dostluğumuz ve yazdıklarımız birbirine sarıldı. Hayatıma değen ender insanlardan biri oldun. Dostluk kitap gibi kalıcıdır.
Yüreğine sevgiler bırakıyorum Gule'm, Polen Bulutları'yla.
Hoş geldin sevgili "POLEN BULUTLARI"
Sevgili kardeşim Metin'i tebrik ediyorum. Ve hayırlı uğurlu olsun... yolun, bahtın her daim açık olsun...
Yeni yıl hediyesi gibi oldu; popüler kültür eğlence- eğleme planları yaparken sevgili kardeşim Metin, böyle bir kitapla hediyelerin en güzelini vermiş oldu okurlarına...
Bir gün gelecek okuyan ve yazanlar, eğitim ve kültürlü kafilesi yayılmacı kültürü yok edecektir. Bu da okuyarak, üreterek ve eğiterek olacak. Hiç bir gemi, bir kitap kadar bizi alıp uzaklara götüremez.
Tekrar hoş geldiniz Sevgili yürek METİN AKDENİZ....
Tekrar hayırlı uğurlu olsun dileklerimi bırakıp sana ömür boyu başarılar diliyorum.
Adınıza çok sevindiğim kadar ben de çok mutlu oldum, hoşçakal güzel yürek
selamlarımla
Dramatik Buluntular
Saygı ve sevgilerimi bırakıyorum kardeşim.
DemAN
selamlarım çokça