- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
#tutelimi
Selamün Aleyküm, Merhaba...
Darda kalmış bir babanın, Muharrem D.’nin artık son raddede olan çığlığını içeren mektubu geçti elime.
45 yaşında asgari ücretle geçinen, evli ve 2 çocuk babası.
Hemen söyleyeyim İstanbul Kartal Uğur Mumcu Mahallesi muhtarı tatafından Kartal Belediyesine verilmek üzere hazırlanmış "Fakirlik Belgesi" bulunmakta.
İşsiz kaldığı dönemde almak zorunda kaldığı kredi borcu var. Ödeyemezse icralık olacak durumda.
Birikmiş fatura ve kira borcu var. Şu an eve gıda bile alamayacak durumda. Lise 2’ye giden bir oğlu var, babasının sıkıntılarını biliyor, psikolojisi bozuk, evden çıkarılma kaygısı içinde, derslerine adapte olamıyor.Ayrıca Muharrem bey oğluna istediği diz üstü bilgisayarıda alamıyor haliyle. Eşine iş arıyoruz o bölge civarında çocuk bakıcılığı olabilir.
Burada kalpleri olan insanların varlığını biliyorum ve acıyan, darda kalan , sıkıntıda olan bir kalbi anlayabileceklerini ve çevrelerinde Muharrem D. için bir iyilik hareketi başlatacaklarını ümit ediyorum.
Rabbimin biz kullarına sunduğu bu sınavda hepimize kolaylık versin, düşmek üzere olan bir kardeşimizin ve bizlerin yardımcısı olsun İnşa’Allah.
Muharrem D’nin iletişim bilgileri, fakirlik belgesi istenildiğinde verilecek olup, ayırdığınız zaman için teşekkür ediyorum.
Allaha emanet olun, hayırlı akşamlar...
#tutelimi
Lütfiye Çanacık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.