- 379 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Kim Kullanıyor
Mesele Ezan’dan daha öteli incelenmelidir. İslamı bilmeyenen ve İslamı yaşamayanın Ezan davetine icabetsizliği normaldir. Bu protestoda verilen iznin dışına çıkma eyiliminde provakasyon vardır. Önemli olan orada bulunan binlerce kadına Mor ve Gökkuşağı renklerini sembol edinen kişiler nasıl oluyorda meydanlara toplayabiliyor. O sloganları ve pankartların mesajlarını ben inanmıyorum alana gelen kadınların tamamının kabullendiğini fakat ne yazık ki kazanan azınlık provakatif kitlenin farklı amaçlar altında temin ettiği kalabalısın gücüyle kendilerini ifade edebilmeyi başarmalarıdır.
Mahalleyi koruyalım evden başlanmalı yeniden toparlanmalıyız zira bu kalabalıklar bu milletin evlerinden ve mahallelerinden çıkarak geliyorlar bu mitinge.
Yeni bir farkındalık oluşturmak lazım medya vasıtasıyla kadınlarımızın bilincinde katıldığınız bu gösteriler sizlerin kısmi haklılığınızı savunduklarını idda eden sizlerden alakasız yaşam tarzına sahip ve kendi yaşam tarzlarını sizlere empoze etmeye çalışan kitlelerdir. Bunlara prim vermeyin eylemlerine katılarak kalabalık oluşturmayın. Farklı platformlarda sorunlarınızı sizin aile yapınıza uygun dil ve zeminde gerçekleştirin.
Anne olmak en tabi hakkınızdır fakat katil olmak hakkınız değildir.
Feministler 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü fırsat bilip toplanan kalabalıktan istifade edip kendi yaşam tarzlarını genel kadınlarımıza empoze etmeye çalışıyorlar.
Mesela nedir sloganları!
Kürtajımı serbest bırak.
Dİyorum ki! Anne olmak ve olmamak en tabi hakkınızdır fakat katil olmak hakkınız değildir.
Bunların amacı mitol cahiliye dönemini modern zamanda yaşamaktır.
Neydi cahiliye döneminde kadına zulm?
Kız çocukları diri/diri mezara gömülürdü.
Bunlar daha nefes almadan öldürüyorlar...
Akli selim Türk-Müslüman kadını Cennetle müjdelenerek yaratılmışsınız ve bu müjdenin sahibi olan yaratıcıyı dinleyin. Sizleri kendi emellerine alet etmek isteyen ahlak yoksunlarına değil.
Bütün meselelerin en derin temelinde muhakka ki yaşam farklılıkları vardır. Günümüzde malesef toplum iki kutba indirgenmek istendikçe birileri bu topluluğu siyasilerin sert dilleri vasıtasıyla bilevliyor. Azami sükünete ihtiyaç vardır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.