GEZ EYLEN KİM TUTUYOR SENİ
Gez eğlen kim tutuyor seni, yaşamana baksana. Kim olduğun umurun da mı? Ekmek olmuş, olmamış ne fark eder. Şarap olmuş, olmamış ne fark eder. Sen içmene eğlenmene baksana. Herkes zaten bir ipin ucuna binmiş. Herkes bir kaçak göçmen gibi saklanmıyor mu?
Senin farkın olsun sen onlardan farklısın. Bırak boş ver onlar kendi yurtlarında göçmen misali gezsinler. Ölmeyecek misin. Herkese bir küçük gülümseme göster yeter, bu yalnızlına ortak aramana. Sen herkes den farklı değil misin?Soruyorum sana söylesene. Farkın ne senin. Sende yalnız değil misin* Ne istiyorsun bu eroinman dünyadan. Bitmişin en sonundasın. Varında başındasın yani sen son dan bir öncekinden baştasın. Başı ne olmuş sonu ne olmuş kimin umurunda. Sen gez eğlen ama yalnızlını unutma. Bir gün beni bir şarapçının yanında görürsen işte ben o zaman yalnızımdır. Diyorsun .sen şimdide yalnızım demiyor musun, zaten? Boş versene sen şarabın esiri değil misin. Bırak şarap senin esirin olsun. Sen den süper man çok süper olmaz. Boşa uğraşma gemi kaçtı ama küçük bir tekne ile yetişip, yalnızlığını düşler gemisine yükleye bilirsin. Beklide düşler gemisinde sondan, baştan bir yer bularak sonsuzluğun, as solisti olursun. Bırak insanların seni düşünmesini, bekleme. BırakTA ONLAR SENİ ANLASIN ama onlarıda yalnızlığınla ezme yaşa sen sadece senin için ve yalnızlığın için yaşa gülsene insanlara, doğa. Er meydanın da yatan o kutsal ruhlara. Onlardır senin yalnızlını alacak. Ben sana onlara gül geç demiyorum sadece onları anla ve kalbinin sevimli, şev katli gözleriyle onları anla. o güzel melekleri, o güzel deniz kokan insanları sadece anla. Yalnızlığın burada biter, için de ki haykırışının son noktası olan aşkta, sevgide, eğlenti de.