Evvela Elveda ...
Çocukluğumda çocukluğuma inmek gibi birşey bu... Dengesiz değilim susar ve içer su bi şarkım olsun, dedim hayata bi katkım çok verdim lakin aldıgımdan az, son nefesi çektim çukuru kaz... İçime kordu çöktü lanetim, çok mu lanetim neyim ben içime gömdügüm bu defni kimse çözemez, kalbim tek başınada atar destek ünite istemez gördüklerimi açıklaman gerekmez.
Bir kefene iki baş sığdı benimle olan her daim sağdı, tanrım yağmur yağdır yeryüzünde pislik çok, yalanlarından yanlış yokta dogrular dökülürken dilimden benden kötüsü yok içimde saklı kalp hesaplı. Ve hayatın anlamı çekip gideceksen amacı neydi ümitlerimin, selvi boylu karalar baglı, derman olmak isterler sollu sağlı, istemez canım zorlu derdim anlatılmaz içte saklı gönlüm yasaklı ...
Elveda sözcüklerimi önüne koydum Evvela, cebimde kimsesizligin oyunlarıyla yürüdüm başımda bela elim kolum çaresiz, en gerekli anlarımda benim başım dengesiz !
Sesim kayıtta her daim ses var dudakta adım saf geçer lugatta, laf çıkar agızdan hükmün biter, ben ne kadar istedim ki ne kadar verdiniz yeter baygın hali kokladım eter. Yanlış algılandım çok sefer telafiler gecikti ve ben beter aktı zaman akılda kalanlar neler? Devirmedi deviremez beni yaman darbeler, arbedemden geriye kalan vücuddaki izler. Yanlış nedir dogru nedir? Yaşamın ikileminde yaşamak zorsa herkes zor insan farkımız nedir? Söyle korkularımızdan korkmanın bilinç altına in bakalım, orda biraz dur bakalım korku nedir? Sana Göre korku nedir?
Rafine-i üstad vergisi; bir hitabedir kitabe buluşmakta ellerim yazmaktan virane, baş pervane döner aklım bir kaç arşın havada uçarken özlediklerim karada, çok atmışım söz verirken hayata.
Elveda sözcüklerimi önüne koydum Evvela, cebimde kimsesizligin oyunlarıyla yürüdüm başımda bela elim kolum çaresiz, en gerekli anlarımda benim başım dengesiz !
YORUMLAR
Carlione
çalıntı eser
http://www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_yazilar&k=detay&yazi_id=1885
raffine-evvela elveda şarkısı seviyoruz sanırım,
http://www.zshare.net/audio/sagopa-kajmer-03-raffine-evvela-elveda-mp3.html
http://search.yahoo.com/search?p=RAFFINE-EVVELA+ELVEDA&fr=yfp-t-501&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8
Elveda sözcüklerimi önüne koydum Evvela, cebimde kimsesizligin oyunlarıyla yürüdüm başımda bela elim kolum çaresiz, en gerekli anlarımda benim başım dengesiz !
Şiirsel bir anlatım olmuş daha çok..devrik cumleler harbiden devrik..okumakta zorlandım diyebilirim,birazda akıcılığı eksik olsada emeğini tebrik ederim.eline ve yüreğine sağlık Carlione..