Helal Olsun Başkan...
Tunceli Belediye Başkanı Maçoğlu mudur Malkoçoğlu mu belli değil..:))
İçimi ısıtıyor Tunceli Belediyesinden milletin yararına gelen haberler..
Yeni yılda öğrenci biletlerine zam yapmamış...
Dolmuşcular da Belediye önünde eyleme çıkmış..
Umarım taşıma hizmetlerini komple belediye yapar daha uygun bilet fiyatlarına...
Helal Olsun Başkan...
Bu arada Tunceli Belediyesi bir videoda izlemiştim, yerel ürünleri internet üzerinden satıyorlardı...
Destek verilebilir aslında, belki bir kavanoz, belki bir paket....
İyiliği yay, güzelliği duyur...
Bu arada Türk Komünizmi diye bir şey varsa bir denemek lazım.. Rus ve Çin Komünizmi iç açıcı değil genelde zulüm üzerine bir anlayış..
Bu sistem devam ederse ileride neden bir Türk Komünist Başkanımız olmasın..:))
Bir denemek lazım, denenmemişi denemek lazım..
Herhangi bir şekilde İslami kültüre bulaşıp, başa gelenlerin çağa uygun devlet anlayışları olmadığını 1950 den sonra gören gördü, yaşayan yaşadı sanırım...
Saygılarımla
Esen Kalınız..
"www.milliyet.com.tr/gundem/tuncelide-belediye-ile-minibusculer-arasinda-25-kurus-krizi-6100270
Tunceli’de belediye ile minibüsçüler arasında ’25 kuruş’ krizi
Tunceli Belediye Meclisi, şehir içi yolcu taşınan minibüslerde sivil yolcu ücretinin 50 kuruş zamla 2 lira 50 kuruş olmasına karar verirken, 1 lira 50 kuruş olan öğrenci ücretine ise zam yapmadı. Minibüs sürücüleri, öğrenciler için de 25 kuruş zam isteyip olumsuz yanıt aldığı belediyeyi protesto etmek amacıyla 72 saat kontak kapatma kararı aldı."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.