- 1298 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
Çalamazsıniz Gülüşlerimi
Ne kadar kayıp insanlar var etrafımda...Kendilerini unutmuş,kendi olamamış,kendini sevmiyen başka hayatlardan rol çalmış kaybolmuş, en çokta Allah’ı unutmuş yitik ruhlu insanlar ...
Her gün işyerimin kapısından biri girerken,sergiledikleri tavırlarını,hallerini ister istemez irdelerken düşünüyorumda neler yaşadıda bu insanlar bu kadar sahte bu kadar sevgisiz,bu kadar inançsız, bu kadarda egoist ve bencil oldular...
Hep tebessüm ediyorsun diyorlar bana, gözlerinin içi gülüyor senin nasıl hiç keder yaşamadınmı sen yoksa elem sana hiç uğramadımı diyorlar, hayata insanlara inatla gülmek sanki bir başkaldırı degilde bir sucmuş gibi...Oysa bulaşıcı bir hastalık gibi bulaşmalıydı insanlara gülücükler...O zaman bu kadar hasta ruhlularla kötülüklerle dolu olmazdı etrafımız...
Unuttular şükürsüz kalpleriyle gülümsemeyi..Unuttular bu dünyanın ekim ahiretin ise bir dikim yeri olduğunu..Bazen bir tebessümün, bir hal hatır sormanın ruha değip bir hayata ışık oldugunu...
O yüzden niye bende onlardan değilim diye başkalalastirmaya çalışıyorlar kalpsizler ordusu...Çalmak istiyorlar gülümsemelerimi,ama ben gülüyorum dahada güzel girmiş oldukları kul hakkınında hesabının olduğunu bilmenin gönül rahatlığıyla.
Yapılan kötülüklere misliyle karşılık vermek, en küçük bir sıkıntıda isyan ederek kendileri olamayıp iyilik maskeleri takınmaları da bu yüzden... Şükrü unutan kalplerini şeytanın fısıltılarıyla isyana açarken ruhlarınada ceza olarak mutsuzluk tohumlarının ekildigini bir türlü farkına varamiyorlar...
Siz kalbinizin ekmeği kötülüklerinizi taşımaya devam ettikçe mutluluk sadece bir laf olarak kalacak..
Ve ben size inatla daha bir güzel güleceğim...
NEVİN AKTEKİN GÜLFIRAT
.
YORUMLAR
„Insan:Bir şekilde beş duygularının kendisini yönlendirmesiyle kendi dünyasında şekillenir... „Yörüngemizdeki depremlerin- enkazlarından kurtulup, hayatına yeniden tutunmak için yeniden kendini inşaa etmek gibi bir tutumun içerisindeki biz canlılara mahsus bir hayat savaşının içerisinden; bu gidişimiz nereye- nereye eyy insanlar diyelim ki, taş yerinde gediğine otursun- lafımızı gediğine oturtalım harbi olalım- boş heybede hayatı aramıyalım?“ heybenin dolu tarafını görüpte… hayatla dalgada geçmiyelim!“ amma hayatınızda ki o boş heybeniz hep olsun ki siz rızkınızı hayat ve yaşam kavgası içerisindeki mücadelenizde öz güveninizle ayakta kalmak için öz güvenlerinizi yitirmeden tek bir insanın kendine yakışır bir mücadelesinde hayatla yüzleşmesi ise biz bunun neresindeyiz demeliyiz kendimizle dahi savaşmalıyız… hayata pörsük bakmamalıyız iplik yumağı gibi pörsümemeliyiz elden ayaktan ne olursa da olsun kendimizi aciz kula düşürmemeliyiz hep aykata kalmak için direnmeli dirençli olmalıyız öyle pörsümek ve ve çözülmemek gibi niyetlerimiz olmamalı o kördüğümlerden çözülmeliyiz o kördüğümlerin ipliklerini çözmeliyiz hayatı kördüğüm etmemeliyiz neticedeki hayat denilen algı vardır… görsellikte şekileniriz içerisindeki biz canlı ve cansız varlıklar atmosfer denilen dünya üzerindeki yörüngede yerlerimiz almışız iklimler ve coğrafyalar gibi her canlı ve cansız varlıklar şekillenmiştir yerküresi üzerinde ve her sıfatı kendi üzerinde görenler kendilerinin mirasıdır taşıdıkları sıfatlarına sahiplensinler canına da malınada her neyse sizi kimse yıkamaz dışardaki havlayan köpekler kendi can derdindeler kendi korkularından altlarına işerler kendi hayatlarının girdaplarından havlarlar içlerindeki canavarlaşan ruh dünyalarını mazlum insanların üzerine kusarlar kendilerini temize çıkarmak için kendi pisliklerini ayıtlamak için huy ve meslek edinmişlerdir başka insanların özlerinden beslenmeyi ve onların özlerini sormayı onlar bu dünya üzerindeki en adi alçak takımlarıdır onlar mazlumların kanını emen ayrık otlarıdır gül bahçalerine dadanan sadece onlar ayrık otlarıdır dünya düzenindeki yerküresinin şeklini bozanlar…
Nevin Aktekin Gülfırat
Sevgilerimle.Mutlu bir gün diliyorum ☕🥀🐞❣️
Mutluluğu maddi çıkarlara aradık manevi boşluklara cebelleşip durduk
Sonuç bedenen insan maskesi huzursuzluk doymazlık
Kalemin hiç susmasın
Nevin Aktekin Gülfırat
selam ve dua ile mutlu bir gün diliyorum ☕
Nevin Aktekin Gülfırat
selam ve dua ile mutlu bir gün diliyorum ☕
Nevin Aktekin Gülfırat
selam ve dua ile mutlu bir gün diliyorum ☕
Nevin Aktekin Gülfırat
selam ve dua ile mutlu bir gün diliyorum ☕