Yıldızları Seyrediyorum
Yıldızları Seyrediyorum;
Yıldızlı bir dünyadan selamlar.Umutla beklenen…
Her güzel şeyin hayaller doğrultusunda gerçekleştiği düşünülen bir akşamdan.
Şimdi en sevdiğim yerdeyim.Gökyüzündeyim, sonsuz bir bakış.Kendimi anlatıyorum.Sana.Sensiz bir şehirdeyim.Yaşıyorum,okuyorum,ömrümün kitabını yazıyorum.Her bir satırına dokunarak işliyorum sevgimi,umudumu.
Ay ışığı vurmuş yeryüzüne.Aydınlanmış tüm dünya.Dize dize diziliyorum.Nakış nakış yıldızlarla aydınlanıyor tüm yüreğim.Buram buram hasret kokuyorum.Ayaz vuruyor her bir yanıma.Savruluyorum oradan oraya.Tıpkı sararan sonbahar yaprakları gibiyim.
Bilemezsin neler çektiğimi.Hiç ayrılık yaşadın mı ki?Yüreğim koca bir dev.Yalnızlığı sırtına yüklemiş yazıyorum kitabımı.Zaman alıp giderken beni,gözlerim masmavi gökyüzünde.Ellerimle tutmak istiyorum yıldızları,rengarenk gök kuşağını,sonra hayallerime gidiyorum.Yatıyorum. Uyumak ne mümkün,belki de derin bir uykunun içindeyim.Sonra düşler,düşlerin güzel dünyası umutlar.
Anlaşıldı. Umut dolu bir dünyadaki yaşamı hayal etmek istiyorum.Umutsuz bir dünya var mı?Umutsuz yaşanır mı?
Bahar.Bahar gelsin yüreğime, her yere.Canlansın tüm tabiat.Yüreğimde şarkılar çalsın,hayallerim yarım kalmasın.Ben ben olayım yine ,sürükleneyim sevgiye,umut dünyasına.
Önce ruhum, sonra ben,
Her doğan güneş yeni bir gün, yeni bir umut.Bir nevi hayal ve düşler güzergahı.Her hayalin, her düşün arkası bir umut.
Hayatın akışı,sevinci,mutluluğu,berrak bir su da sanki;akıp giden nice güzellikler içinde sevgiyi götüren,umudu yücelten,hayallerin içinde düş dünyasını sevdiren.
Umut hiç bitmeyen bir bahar tazeliğinde olsun.Yüreğimizde her daim güç bulsun,hiç kaybolmasın.
Umut belki de yarınlarda,uzak olmayan...