- 798 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Önsöz
Bazen tatlı bazen yaşanılan acılardan dolayı kaleme dökülen şiirlerin aşk , sevda ve kinayeli bir geçen yaşam sürecinde ayaklarım üzerinde kalmaya çaba göstermekte zorlanmış olsam da bu hayatı sunan hayatımdaki olan tüm kişilere yaptıklarından dolayı haklarını ödeyemem.
Ve bu yaşantımda aldığım öğütlerden ve derslerden yola çıkacak olduğumuzda konuştuğum ve dertleştiğim insanların aynı ceremeleri yaşaması ve aynı sorunlardan muzdarip olması bence kanıtlanmış bir gerçek olarak yansımasından dolayı gelmişte ve geçmişte vuku bulunan ilelebet insanların bir birlerini anlamasını dilerim.
Bazen aynı kelimeleri konuşmak aynı dil aynı lisan paylaşmak bile yetmiyor, kişilerin anlamak istediği gibi düşünmesi düşüncelerinde bazen kısıtlı bazen de geniş çaplı düşünmesinden dolayı fikirler aynı yerde buluşamıyor ve bu buluşmama sayesinde tek söylenen cümle (Anlaşamıyoruz) söylenmesi çabası.
Benim şiirleri mi okur iken içinde hiçbir art niyet yoktur, kalpten gelenlerin beyinde kelimeleri dönüşmesinden oluşan şiirlerdir, içtenlik bulacağınıza eminim burada benim yaşadığımı yazmış aynı benim gibi bir hayat denmesi normal çünkü insanların yaşadığı hayatlar genellikle toplumsal açıdan sahiplendiğimiz kişilerin yaptıklarının aynısı olabilme özelliği var
Bu özellik sayesinde zaman aynı yirmi dört saat, aynı haf- talar aynı günleri aynı yılları yaşıyoruz yaşantıda sadece değişen maddiyat ve dolaşılan mekanlar gerisi her şey aynı sadece kişilerin bedensel olarak şekli farklı.