- 395 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
OLUR MU ?
Sımsıkı sarıldım.. Kalbimdeki yerinde hep kal olur mu.. Verdiğin bu sıcaklığı alıp gitme bir gün benden.. Bu kalp bu ruh bu beden senle dolmuşken yokluğunu öğretme bana.. Sonu olmasın bu sevmelerinin.. Beni benimle bırakma sakın olur mu.. Öyle alıştım ki varlığına.. Gecem gündüzüm nefes alışlarım oldun.. Seninle uyanıyorum her günün sabahına geceleri düşlerimin tek sahibi sen.. Dilimde seninle başlayan şarkılar kulaklarımdaysa sesin yankılanmakta.. Beni nefessiz bırakma olur mu.. Hayat seninle güzel.. Aşk seninle güzel.. Nefes almak seninle güzel.. Seni özlemek seni düşünmek güzel.. Sesini duysam.. Hiç susmasan.. Sen konuşsan ben dinlesem.. Yanıbaşımda olsan.. Ağzımı bile açmadan sadece seni seyretsem.. Kalp atışlarını duyabilsem.. Kalp atışlarımı hissedebilsen.. Gözlerinde kaybolsam.. Bir kelebeğin kanatlarında yaşasam seni.. Belki kısa bir ömür ama sadece seninle dolu.. Tek sen olsan öncesi ve sonrası olmasa ömrümde.. Kanatlarım da Gökkuşağı’nın renkleri.. Ve kelebek yüreğimde aşk sevinci.. Kocaman bir sevda sığdırsam bir güne.. Sakın unutma olur mu.. Seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.. Sakın sende vazgeçme benden...
Eyşan Sema Keleş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.