- 669 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İnadına Sevin
Misafiriz bu mekanda..Bir gün bizim için bu dünyada tüm deneyimlediklerimizi,tüm nefsani arzularımızı bırakıp gideceğiz...
Ruhumuz emanet olan bu bedeni toprağa bırakırken geriye kalan ne cismimiz,ne güzelliğimiz,nede varlığımız olacak..Niye gönderilmistik ki bu dünyaya bir amacı olmalıydı.
Allah bizi bu dert tasa üzüntü mekanına niye göndermişti ki.
Zulüm etmek içinmi?
Yoksa onu tanıyıp,onu sevip,ona itaat etmek icinmi?
Kur’an dada yazdığı gibi.."O ki, hanginizin daha güzel davranacağını sınamak için ölümü ve hayatı yaratmıştır. O, mutlak galiptir, çok bağışlayıcıdır"
Tabiki bizi bizden çok seven bir Rabbimiz vardı..Ve biliyodu bizi ve yapacaklarımızı bizden öte ilmiyle..Ama vakti geldiğinde defterler açıldığında inkar etmememiz için dünyaya gönderdi bizi... Bu dünya sevgi üzerine kuruluyken insanlar inadına sevgiyle yetinmedi hep daha fazlasına talepkarken ruhunun eşsizligini unutup cesetlesmeyi seçti..
Aslında yazıya başlarken daha farklı şeylerden bahsedicektim...Ama biz yazanların kalemi hep başı yüreğiyle derttedir dinlemez susmaz bazen böyle kuytularda kaciverir..
Yani sevin kardeşim sevin çiçeği böceği annenizi babanızı kardeşinizi çoluğunuzu çocuğunuzu,birbirinizi, işinizi,tabiatı, hayvanları,hayatı,kitaplari, sevin ne olursa olsun sevin en çokta Rabbinizi kitabınızı sevin...İnadına sevinki içinizdeki sevgi çiçeği açsın yediveren olsun... Tüm kalpsizler ordusuna inatla sevinki.Bir Allah razı olsun sözü sizi mutlu etsin..
Sevin ...
İyilik yapın..
Gülümseyin..
İyiliğe iyilik yaptığınızdan çok siz daha muhtaç sınız çünkü...
Sizi sevmiyenlerde olacak elbette...
Siz sizi sevmiyenlere selam verip geçin,sizi sevenlerle meşgul olun...Sevgi içinizde bir cicekken,siz daha çok çiçek açıcaksınız...
Sonsuzbir sevgi, huzur ve sükürle...
Nevin Aktekin Gülfırat