- 681 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZÜMDEN 1
Boğulduğumu düşündüğümde kime uzatsam elimi dibe çekti beni. Kanatlarımı kırmak için sanki yarışıyorlar.
Hayat güneşi paylaşmak için yarıştır. Kimi gölgede kalır, kimi açıkta.
Unutma ağacın en tepesinde çok mutlu olduğunu düşündüğün an da dahi bir kartala yem olabilirsin.
Kar kiminin üstüne yağar, kiminin içine. Üstüne yağanın bahar umudu vardır da içine yağanın başı dumanlı olduğundan bahar hayali bile fazladır.
YORUMLAR
Sevgili Kardeşim.
Ben de bir şeyler yazsaydım Serap Hocamın diyeceklerini derdim.
Benim Kardeşimin penceresinde hep güneş vardır.
Ve... Hepte öyle olsun.
Selam ve Saygıyla
Fatma Oral
Yazım tamamiyle beyin jimnastiğidir.
Çok şükür yine edebiyata devam.
Sevgilerimle
"Öldürmeyen her acı güçlendirir."
çok sıradan gibi gelen bu cümle, demirin çeliğe dönüşmesindeki yolculuğunun ve çektiği ezaların insanlık için de geçerli olduğunu... bu zorluklar yaşanmadan insanın güçlenemeyeceğini anlatır gibi.
Bütün güçlü insanların geçmişinde büyük acılar vardır. Onlarla pişer çiğliklerinden kurtulurlar, onlarla olgunlaşır, hamlıklarında uzaklaşırlar.
Kanatların kırılmasına gelince... Uçamasak da yürürüz, yürüyemezsek sürünürüz... Ama öyle ama böyle kendi başımıza ve yardımsız neler yapabileceğimizi deneyimlemiş oluruz.
Ha, bu arada kanatlarda kalan birkaç tüyle uçma denemesinden de vazgeçmemeliyiz!... :) En güçlü canlı insan bence...
Hüzünlü ve kırgın bir anda yazılan bu yazı, sizi yeterince yansıtmıyor diye düşünüyorum Fatma Hanım... Daha sonra o güzel anlatımlarınızla farklı konuları okuyacağımızdan eminim.
Sevgilerimle....
Fatma Oral
Yazım ile ilgilenmeniz beni ziyadesiyle mutlu etti.
Yazımdaki konular tamamiyle beyin jimnastiğidir. Duygu durumum zaman zaman dalgalansa da kanatlarım hep açık, uçmaya devam. Hatta başka sanat dalları ile ilgilensem de edebiyatın ve siz edebiyat dostlarının yeri benim için bambaşka.
İnşallah arzu edilen düzeyde güzellikler yakalayıp bu denizde yüzmeye devam edeceğiz.
Sevgilerimle