Konumuz Cebbar..!
Bu nasıl işkence bu nasıl dram
ADI KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME
Alnı secdeli Müslümanın zulmü
ADI KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME
Bir tarafında Etö Fetö bir tarafında Din ve Devlet. Her biri bir fil, altta kalan bitkisel hayatta nice can..
Devlet ayağa düşürülmüş, hukuğun ırzına geçilmiş. 1982 darbesinden hiç ders alınmamış aynı dramın 35 yıl sonra güncellenmesi..
Din; zengine soytarılık yapan eski çağ masalı…Dindar kullanılmaya doymayan saf…Dinden istifa ediniz, zalime taraftar olmayınız, her koyun, boynuzsuz koyun-boynuzlu koyun, ahiret, hesap vb uyutmacalı ayetleriyle oyuna gelmeyiniz efendim.
1982 yılında şimdiki yaşından 35 yaş genç olan ideoloji esirlerinin hukuğun ırzına geçerek, devlet güvenliği diyerek millete zulmetmesi. Başka bir şey değil yapılanlar.. İhtiyarlardan nefret edebilirsiniz çocuklar..! Saygıyı inanın haketmiyorlar.. Üzerine alınma ihtiyar..!
Eğer KHK’lılar hukuk mücadelesini kazanamazsa bilin ki, sizler de belli bir süre sonra bu topraklarda aynı zulmü göreceksiniz. O yüzden tükürün yüzlerine dinozar kafalı fikirlerin..
Ya da yol yakınken İskandinav ülkelerine kapağı atmanın bir yolunu aramaya başlayın..Anadolunun ikliminden midir nedir, 4 mevsim gibi değişen hukuk kuralları.. Ortadoğu bataklığının, din büyüsüyle üzerimize çullanması… Bu derin girdaptan nasıl kurtulursunuz bilmem çocuklar…
Mehmet Akifmiş, Necip Fazılmış… böyle uyuttular milleti, islam adalettir, insanidir gibisinden..
Darbe oluyor ve iktidardan sözde büyük devlet adamlarının burnu bile kanamıyor ve Meclis darbe araştırmaları sulandırılıp sümen altı ediliyor…
Bir tarafında gerçekten ölen insanlar köprülerde, özel haraket üslerine saldırı, diğer tarafta eline silah almamış, alsabile kullanmayı bilemeyecek yüz binin üstünde kamu görevlisi; siyasi ideolojilerin ve demogojilerin kuklası olmuş vaziyette.
Çocuklar, çocuklar… Lanet edebilirsiniz fakirseniz size öğretilen dine ve inanca, elinizden tutup götürüldüğünüz mabetlere…arap dinine, arap kültürel düşüncesine ki; kölelik hala muteberdir o bölgelerde.. Dinde araştırın, sözde Allah’ın gücü kudreti yetmemiştir köleliği bitirmeye diye de düşünebilirsiniz, sakıncası yoktur inanın.
Tanrının lanetlediği topraklar orta doğu, arap yarımadası, kenan illeri denilen ülkeler.. Oralarda her ne geliyorsa bilin ki; ister kültürel ister ekonomik şeytan diye bize yutturulan kötülüklerin dnasını taşıyordur..Dikkat edin..
Zor zamanlar çocuklar yukarıda dediklerimi yani İskandinav ülkelerine kapak atmayı unutun..!
Umutlu olun, güçlü olun.. Kurtuluş savaşını lime lime okuyun ve asla o savaşta dindar masallarına inanmayın..
Vatan sevgisi, yurt sevgisi her insanın kalbinde zaten ekilidir unutmayın.. ve yüzüne yüzüne tükürün dindarın dinbazın dinisttin… Çünkü saygınlıklarını din üzerinden devşirmekten başka bir şey değildir dinler. İki cübbe, iki arapça kelime tamam yani büyük insan olmaya..
Peki hocam, onlar anne,babalarımız, ailemi ve akrabalarımız ise???
İşte orada dananın kuyruğu kopuyor çocuklar, yani asla ne idüğü belirsiz İbrahim peygamber gibi babanıza zulmetmeyin, sıkın dişinizi.. evlatlık vazifenizi yapın.. Evlatlık vazifesi, vatan vazifesinin çekirdeğidir. Ve siz o çekirdekten kurtuluş savaşını kazananların devamısınız.. asla ve kat’a vatandan vazgeçmeyeceksiniz..Aileden vazgeçmeyeceksiniz…
Anlaşıldı komutanım!
Komutan kışlada evladım.. Karatmayın enseyi yine de..
Söyleyin bakalım bu hafta Cuma namazlarına kimler gidecek, kimler gitmeyecek…
Aferin sizlere, her hafta birkaç kişi daha camiye gitmeyerek doğru yolu uluyor.. Cumaya giden arkadaşlarınıza yardımcı olun. Onları asla ötekileştirmeyin tamam mı??
Oğlum sen neden Cumaya gidiyorsun??
-Gitmezsem cehennem var hocam, hem bizim peder de devamlı camiiden, Allah korkusundan bahseder, hem siz dediniz ya, Ailenizi, babanızı asla terkeymeyeceksiniz diye…
Aferin sana.. Babanı üzme.. sevindir, nasıl olursa olsun..
Peki, kötü bir olay olur da yetim ve öksüz kalırsan, yine de gider misin?
- Bilmiyorum ki hocam, duruma bağlı.. Siz o zaman yanımda olursanız sanırım gitmem, çünkü benim ailemin sizin olacağınızdan şüphem yok öyle bir olayda..
- Ben de şahsen din zehriyle zehirlenmeni istemem..
Aferin leyn kereta sana! Benim şu beden çürümezse el birlik tüm güçlükleri yeneriz.. Çocuklar sadece öğretmen öğrenci değil, arkadaşlık da aile gibidir, birbirinizi asla terketmeyin.. hele din konusunda birbirinizi utandırmayın.. sizleri aile yapan vatandır, yurttur.. tekme vurun geçin dine..
-Hocam, siz dün düşmanı mısınız Cabbar öyle dedi teneffüste..
-Cabbar, nerdesiniz evladım.. son sınavda maaşallah turnayı gözünden vurmuştun..
- Öyle hocam, Rabbim çalışana veriyor..
-Evladım din düşmanlığımı kimden duydun..
-Kendi kanaatim hocam, izlediğim dini programlarda, okuduğum Kutsal kitabım Kurandaki atıflarda sizin din düşmanı olduğunuza kanaat getirdim..Yanlış mıyım, din düşmanı değil misiniz?
-Sümeyye kızım, ben din düşmanı mıyım, ne diyor bu Cabbar..
-Ben katıl mıyorum hocam, geöen gün arkadaşlarım başörtümle dalga geçmişlerdi, utandırmışlardı beni, bir şey de diyememiştim, hem deseydim ne olacaktı ki… At gözlüklü arkadaşlar..
-Evet Sümeyye…
-Benim o durumda görünce, sebebini sormuş, bana hakaret eden, küçük gören o insansılara haddlerini bildirmişsiniz sanırım, akşam okul çıkışında gelip özür dilediler benden, önce özürlerine inanmadım ama bir gün sonra da öğle yemeğimi ısmarlamak için geldiler, yeniden özür dilediler…
Bu tavır değişikliklerinin nedenini sorunca, Allah bizi öğretmenin nutkundan korusun diye dua ediyorlardı.. ne yaptınız ne söylediniz bilmiyorum ama o arkadaşlar biri de beni anlamak için 1 hafta okula başörtüsüyle geleceğim diye söz verdi..Ben de dedim ki, bu başörtüsü çocuk oyuncağı değil, inanıyorsan farz olduğuna takarsın, lakin iddiayla empati yapmakla olmaz bu desem de… bilemiyorum, bana devamlı dini soruyor..
-Cebbar? Duydun mu evladım..
-Duydum hocam, ne yani beni utandırmaya mı çalışıyorsunuz..Tamam özür dilerim, din düşmanı değilsiniz sanırım..
-Cebbar sen ne olur olmaz yine Cuma namazından dua et hepimize, kimin parası Cebbarın duası..
-Dalga geçmeyin hocam..
-Hocam bırakın Cebbarı
-Niye bırakayım çocuklar hepiniz bu ülkenin geleceğisiniz.. Ülkemiz öyle bir hale geldi ki, artık büyükleriniz kavga ettiğinde siz ayırın, insanlığa, ilm ü irfana davet edeceksiniz..
-Cebbar
--Efendim hocam,
-İnsanları inancına göre değil, insanlığa ve hukuka riayetine göre sınıfladırırsan daha akli olmaz mı?? Eğer sen kutsal kitaplardaki her ayete inanırsan, dini eleştiren herkesi öldürmen icap eder..
-Yok hocam, bizim dinimiz sizin anlattığınız gibi değil.. ancak siz din düşmanı değilseniz, din eleştirmenisiniz o zaman..
-O nedir, yeni bir terim mi .??
-Olabilir hocam, biraz telakki edip sizin söz ve davranışlarınızın altını doldurup sonra size fikrimi söyleyeceğim..
-Tamam, sabırsızlıkla bekliyorum
Hocam Khk ne demek??
-Sibel, sen daha KHK’nın demek olduğunu öğrenemedin mi?
--Hocam ben de bilmiyorum..
--Kaç dakikadır dinden bahsediyoruz ya çocuklar, Bilal vardır islamın ilk zamanlarında, Çağrı filminde ona işkence edilir Müslüman olduğu için, işte o işkencelerden biri de kızgın kumun üzerine yatırılıp saatlerce aç susuz bekletilip üzerine de büyük bir taş koymuş müşrikler, İslam tarihinde ve dahi bana öğretilen din tarihinde de öyledir.. İşte o taş KHK’dır çocuklar..
-Daha teferuaatlı bilgiyi Cebbar anlatır size, o, bu konularda herkesten daha araştırmacı…
-N eyani siz müslüman mısınız hocam?
-Tövbe Haşaa... Elhamdülilah dinden kurtuldum ben çocuklar.
-Hocam sen de bendensin, ne dir bu dinler ya.. düşündükçe gülesim geliyor..
-Evet hocam, biz ne oluyoruz o zaman, bizim aileden de camiye giden yok..
- Hocam biz kesin uzaylıyız, dinler göre...Uzaylılar gerçek değil mi hocam..
- Hayır be, onlar kandırmaca, bilgisayarda film setlerindeki ilüzyon onlar Selim..
- sensin ilüzyon, Tüm kültürelerde uzaylılara ait simgele var..
-Onlar kandırmaca...
-TAMAM çocuklar kendi aranızda tartışmayın..
-Yukarıdaki örnek bolca mecaz içerir.. Mecazın ne olduğunu biliyorsunuz,
-Cebbar, Burcun neydi senin ??
-Balık hocam..
-Alın işte, bu balık burçları genelde dine daha yatkın çocuklar, ben de balık burcuyum..Sazan cinsinden hem de😊
-Yok hocam sizden olsa olsa mürekkep balığı olur..
-Köpek balığı hocam..
-Hamsisiniz hocam siz bence..
-Hocam,yakalanın lütfen olta attım..
Zırr zırr zırr…
Ders bitti..