- 1081 Okunma
- 6 Yorum
- 3 Beğeni
"İSLAM-İ AŞI"
Selamün Aleyküm,
Haber spikeri aynen şöyle diyor, önce bu haberi yapan basın ekibine teşekkürünü sunuyor ve diyor ki "kadın cinayetleri baş sayfalara taşındıkça beni memnun ediyor, farkındalık işte bu"
Vahşiden de vahşi zâlim biri olmalı bunu söyleyen birinin birilerinin. Acaba 70 milyon insanın çoluk çocuk 7’den 70’e herkesin dinlediğinin farkında mı bunu söylerken. Acaba bir anne mi bunu söyleyen. Bu haberlere daha çok yer verildikçe, dillere dolandıkça, daha çok canlara zarar vereceğinin farkında mı? Yapılan kötülükler basında en başta yer aldıkça cinayetlerin detayları en ince noktaya kadar anlatılıp işlendikçe, suçsuz, nötr olan kötülüğe meyilli kişileri teşvik edip bir suç makinası haline getirebileceğinin, bunları tetikleyeceğinin, toplumu daha da kötü olarak suça teşvik ederek uyaracağının farkında mı? Çok merak ediyorum, ilim, bilim insanları, sosyolog, psikologlar bu tür haberlere ve bu tür haberleri yayanlara ne diyorlar acaba, bunların tedavisi için ne yapmalı, ne yapılmalı, bunları nasıl iyileştirip, hep olumsuz düşünen beyinleri topluma nasıl kazandırmalı, düşünen bir hayvandan kurtarıp, düşünen en şerefli mahluk haline nasıl getirmeli o kana kana kan içen ahtapot olmuş canavarları.
Yaşadığımız şu güzel kış günlerinde, bağışıklığımız için vurulduğumuz grip aşısı vesaire...ila ahir yanında.
En önemlisi nesilden nesile, sağlıklı bir birey ve sağlıklı, huzurlu bir toplum olmak için, 70 milyon çoluk çocuk, 7’den 70’e herkes, prospektüsünde "Tebliğ ve irşat" içerir diyen, "İslam’i aşıyı" vurularak yayılsa Rabbimin emirleri, kanunları, hükümleri, sevgi saygı bulaşsa toplum en küçük birimi ailelere, İslami aşı ile islami aile düzenine özüne kavuşsa,dinin emirlerine uysa, gereklerini yapsa, huzuru mutluluğu yakalasa ne iyi olur du öyle değil mi?
Allaha emanet olun, kalın sağlıcakla
Selam, sevgi ve de saygıyla 🌻
YORUMLAR
Misyoner misin sen? Daha önce rahibe elbisen vardı. Ne oldu eskidi mi?...
Bir ara Atatürk'ü öven yorum yazıyordun. Sonra Atatürk düşmanı kesildin.
Provakasyon yapmaksa amacın az da basariyorsun.
Site yönetimi defalarca attı yine geldiğine göre arkan da epey kuvvetli.
Bak samimi bir soru soracağım sana Lütfiye.
Islam'a o kadar çok zarar verdin ki insan kendine sormadan edemiyor bir de sana sorayım istedim.
Sen gerçekten müslüman mısın?...
Filiz Şahin.
Ve aleykümselam kardesim,
"islam`i asi" demissiniz cok güzel fakat yeryüzünde islam`i duyunca kirmizi görmüs malum hayvancagiza dönüyorlar .Hele birde asi yapilacagini duyarsalar busbütün zivaneden cikarlar...Cok iyi biliyorlar ki, Islam hayata hakim olursa bunlarin ne tutunacaklari zulumleri nede tapinacaklari putlari kalmiyacak.YER YÜZÜNDEKI SÖMÜRGECILERIN KUDURMASI BUNDANDIR...Ha bu arada demeden gecemiyecegim, Islam yegane hayat sistemidir .Evrenseldir.kendine has metod ve kanunlari vardir.Hicbir beseri sisteme parti pirtiye yama edilemez, ve hicbiriyle bagdasmaz....Yani kendine has ASI si vardir.O asi gönüllü olarak gönüllere yapilirsa dünya ve ukba saadetine kavusturur
Filiz Şahin.
ve bu sapık zihniyetin sizin kardeşim dediğinize dair arzularınız olduğu şüphesidw olasılık dahilinde denilebilir o zaman İslamı sapıklığa perde yapmak arzunuz buradan geliyor ki her itirazımıza kuduran taraf olmanızı şimdi anlıyoruz. İSLAM BABANIN MALI DEĞİL Kİ UÇKURUNA PERDE EDESİN BİZİM DERDİMİZ SAPIK ZİHNİYETLE SİZİN ALLAHAAÇTIĞINIZ SAVAŞLA inşallah anlatsın adından bile ibret almayan üye
1 .. 2 bilemedin 3 bilemedin 5
hepsi bu kadar
fikre saygıyı bırak hakaret gözyaşı yıldıermak
aşağıdakilerden bahsediyorum
yani beğenmeyebilşirsin
beğenmemek aşşağılamayı gerektirmez velakin başka tutar dalları dayanakları yok
malum aldıkları adeta maaşın hakkını verecek yanii başka nasıl olacak ki
bi nevii dündar bunlar işte
başarılı oldukları malum çünki bizde bi laf vardır çalıyı dolaş diye biter yanii ürecek duracak hatta beni yıldıracak işi o
herneyse adami atatürk düşmanı mı dersiniz din istismarcısı mı dersiniz sapık mı dersiniz yapıverirler kendi dünyalarında avunur zavallılar
diyorlar ki sen burda yazma kendi kabuğuna çekil ve üstünlüğün böyle olacağını zannediyor zavallılar
olsun beyaaa desin dursun
selametle
az sonra doluşurlar beni görmesinler gideyim varayım
:)
Konsantre Karanlık Madde
Hamasetini al sağ ayağınla çık git karşımdan. Atatürk düşmanı yada din bezirganı olman zerre kadar umurumda değil ama ikisinin de karakteristik özelliklerini gösterdiğin inkar edilemez öncelikle. İçimizdeki şeytanı kabullenip, onla mücadele edeceğine; aşı yüzünden tecavüzcü, katil olduk diyebilen bir zihniyeti savunmak için ağzından salyalar saçıyorsun ama o ağza ne girdiğini şeyhinden başka bilen yoktur bence. Tecavüz ve cinayeti haber yapıp farkındalık oluşturan insanları problemin kaynağı olarak gören ve dünyanın gerçeklerini görmezden gelmek için 70 iq ile özdeşleşecek komplo teorilerine sığınanların çocukları ne yazık ki Ensar Vakfında zayi oluyorlar. Risale okumaktan beyni sulanmış bir tip de geliyor 7.4 yetmedi mi diye gezen amorf eblehin ayak izlerini takip ederek burada sinir bozuyor.
Wikipedia kapatan zihniyetin tezahürü konuşsa ne olur konuşmasa ne olur ampır herif? Ona buna köpek diyorsun ama köpeğin doğada pek çok görevi varken sizin gibi tiplerin tek işlevi ihale kovalayıp gelen parayı altın varağa basmak ya. Sen ne gördün, ne yaşadın Kapıkuleden kaç kez adımını attın da boyunun sekiz katı laflar edip insanları kendince zavallı olarak niteliyorsun? Senin olmamışlıklarını beyinsiz bürokrat çocukları yaşayabiliyor, gerçekten zihninin emeğiyle bir şeyler elde edebilmiş insanları ezebiliyor diye değil mi bu mastürbasyon gel itiraf et hadi. Devriniz bitti ama çırpındıkça batıyorsunuz. Yeni gelen jenerasyon kahverengi dilinizi terabyte terabyte Twitter'da sergiliyor. Zamanı gelince valla onlardan değilim diye çok ağlayacaksınız. Gerçi 2016 yazından sonra onlardan değilim demeye alışmış olduğunuzu varsayıyorum...
Not: Atatürkçü falan değilim, sağ liberteryenim. AKP'yi sağ parti sanıp oy veren adama ne anlatmaya çalışıyorsam ben de.
Al sana s400...
Filiz Şahin.
yok,sul
😂😂😂
çanacık
sen diyorsun ki
ses etmeyin
tecavüze de uğrasanız
satılsanız da
fuhuşa zorlansanızda
dayak yeseniz
bıçaklansanız
sokak ortasında töre cinayetine kurban gitseniz
uyuşturucu bağımlısı olduğunu öğrendiğiniz kocanızdan boşanmak istediğiniz için karakol kapısında bile saldırıya uğrasanız bile gık demeyin geberin
buna bir çare bulunması için sesinizi yükseltmeyin ki haberlere çıkıp devleti yönetenlere ulaşır mulaşır belki bir çözüm mözüm üretirler ...
Çanacık
kadınsan ya da erkeksen demiyorum
yardım istemek için bağırılır feryad edilir ki imdada gelen olsun.
Ne ilginç bir beynin ve vicdanın var hayretler içindeyim.
umarım sen ve temsil ettiğin güruh bir gün bağırmak zorunda kalmaz ve sesinizi duyurmak için ekranlara ihtiyacınız olmaz da kaçınılmazın keyfine varsınız...
Allahın selamını aldım ama sana selam vermedim hak etmiyorsun sığsın çünkü hakaret değil tesbit.
islamın ve imanın şartlarını alt alta yazında şiir olmuyor Kur'andan araklamak oluyor bil istedim.
hani bir kötülük gördüğünüzde elinizle mani olun yapamıyorsanız dilinizle mani olun o da olmuyorsa buğz edin buyurulmuştu ya
anladığına inanmak istiyorum
Filiz Şahin. tarafından 11/20/2019 9:36:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar da dahice bir çözüm...
Söylediğiniz gibi psikopati eğilimleri olan adam haber maber izlemez. Açar dark web'i, sınırsız gore, sadist içeriğe ulaşabilir...
Sansürlemediğiniz bir bu haberler kaldı, dimi? Zekanıza hayran kaldım. Çözüm de
zekanız kadar mükemmel ama o aşı artık tutmuyor.