Nerede sanat
Merhaba! Ben 16 yaşında henüz yolun başında olan genç bir kardeşinizim. Yks ye çalıştığım bu dönemde hepimizin farkında olduğu bir yanlışlık var. Bu öğrencilerimizin ve eğitim sistemimizin bizi yalnızca ders çalışmaya, akademik olarak hayata hazırlamaya yönelik olduğudur. Fakat şöyle de bir gerçek var ki şiir, resim, spor gibi bizi biz yapan, toplumun gelişmesi için hayat damarı olan bu sanatları icra etmediğimiz sürece gençliğimizin aslında üretken olmaktan çıktığını ve hayal gücünün arka plana atıldığı bir nesil olmaktan kurtulamayız. Bunun için belki bu işten çok anlamasam, yeteneğim olmasa dahi ben çalışmanın önemini hep aklıma tutarak burada kendimi geliştirmeye ve edebiyatın bize sağladığı güzelliklerden yararlanmaya çalışacağım. Okuduysanız teşekkür ederim. Hoşkalın hoşçakalın...
YORUMLAR
Durun, durun nereye gidiyorsunuz değerli kardeşim?
Hoş geldiniz ve evet, edebiyatın adresi elbette doğru yerdesiniz hele ki sanatı ve edebiyatı böylesine önemseyen kardeşimize merhaba demenin mutluluğu ile...
Ve ilk olarak:
Duygu ve düşüncelerinizi serbest bırakın ki kalem de coşsun.
Öncelikle bir hedef koyun ve en azından günlük bir ritm ile içinizden gelenleri not edin hele ki ilham perisi kapınızı kurcalarken ardına kadar da açın gönül kapınızı.
Yolunuz açık olsun kardeşim.
Nice paylaşımlara şevkle ve mutlulukla hele ki sevginin adı yazmaksa...
Kolay gelsin ve asla da pes etmek yok hani.
Abla tavsiyesi.