- 552 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GELDİN(3)
BİRTANEM;
Söyleyeceğim o kadar cümle, o kadar kelimeler var ki. Ne ile başlayacağım hangi kelimeyi kullanacağımı bilmiyorum. Ama senin sevgini anlatmaya bir yerden başlayacağım. Seni sevmek çölün suya hasreti gibi, yağmurun verdiği serinlik gibi, seni sevmek gecenin ardından doğan güneş gibi anlamlaştırıyor her şeyi.
Sevdam;
Sen şimdi varsın ya dünyayı anlamlı kılan her şey var. Her şey seninle güzelleşti, seninle tamamlandı. Yaşamın anlamı sende bütünlendi. Gülümsemeler seninle gerçeğe dönüştü. Sen tüm evrendeki güzellikleri barındırarak geldin bana. Seni seviyorum kelimeleri iki kelimeden oluşurken aslında her harfinin seni anlattığını anladım. Sen bir anda aslında yaşamama neden olan unsurlarım oldun. Nefes sanki senden önce yok gibiymiş nefes almanın bile hazzı seninle anlamlandı. Tüm hücrelerim seni beklercesine sana teslim oldu. Sahi ne ara geldin ve ne ara tamamıyla sardın beni? Nasıl hapsettin kendine beni? Peki ya ben nasıl kabul ettim sevdiğim bu mahkûmiyeti?
Bu sevginin bana daha hangi ilkleri yaşatacağını ya da neleri yaşatacağını bilmeden seviyorum. An be an gün be gün çoğalacak biliyorum. Şimdiden korkuyorum bu sevgiden. Şimdiden o kadar yoğunki daha ne kadar çoğalır bilmiyorum ama varsın istediği kadar işlesin tüm zerreme ben her türlü razıyım bu sevgiye.
Sevdam sevda yolculuğum;
Sen şimdi geldin ve sadece bana geldin. Tüm zamanları hatta zamansız zamanları bile bana getirdin. Kimse ile paylaşmaksızın bende tamlanmaya geldin. Ben seni kimseyle paylaşmaksızın yaşıyorum sevdiğim. Belki bencillik ama kimse ben kadar bilmez ki sevdiğim senin getirdiklerinin değerini o yüzden paylaşmıyorum. Şimdi ben getirdiklerini yaşıyor yaşlanıyorum sevdam. İyi ki geldin ve iyi ki sadece bana geldin sevda düşüm. Seni seviyorum kelimesinin tek manası seni seviyorum…
...İPEK KALKAN...