- 575 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Önemsizleştirme kadını çocuk yetiştirir.
Of Ya...
Kadınlar hep erkeklerden şikayet ederler. Degil mi.?
onların öküzlüğünden,
tembelliği ve duyarsızlığından
ilgisizliğinden ve sıkcada şiddet veya şiddet meyimli olmalarından.
Her nedense bunun şikayetini yapanlarda evliliklerinde erkek çocuklar beklerler. Kocadan kaynaklanan yada aileden dolayı erkek çocuk merakıdır.
Sanırım birazda bunu bilinç altında yaşadıkları olumsuzluklardan etkilenerek isterler.
Mantıklı olan düşünce sağlıklı olsun çocuğumuz cinsiyeti önemli değil.
Degilmidir?
Sanırsınız ki öyle bir erkek evlat yetiştirecekler ki kendi yaşadıklarını onlar bir başka kadına yaşatmıyacaklar.
Her ne oluyorsa sonrasında oluyor.
Yine toplumda mantar gibi kadının şikayet ettiği erkek tipleri veya daha sorunlu eş adayı adamlar çıkıveriyor.
Ama bu erkekleri yetiştirenlerde annelerdir. (yani kadınlar) Anne olacak kız çocuklarını yetiştirenlerde..
Anlaşılan toplumda yanlış giden birşeyler var. Kadın eksik veya yetersiz ki sorunlu şikayet edilen bir nesil yetiştiriliyor. Yetersiz olan kadın ise erkekte yeterli olmuyor. Hani kadın ve erkek bir elmanın yarısıydı. Sonrası hüsran
Ve kadını erkegi ilişkilerde, birlikteliklerde yada evliklerden şikayet ve sızlanışlarda.
Bir yazı okumuştum dikkatimi oldukça çeken..
’Kadın doğulmaz’
Kadın olunur diye çok önemliydi.
Bunu siz kadınlarda önemseyip bileceksiniz.
Ozaman erkekleri iyi yetiştireceksiniz. Hatta çocukları iyi eğitip öğreteceksiniz. Çocuklar eşit olacak ayrıma izin vermeyeceksiniz. Yani anneler birliği kuracaksiniz benim oğlum demeyeceksiniz. Kızı bir kenara ötelemeyeceksiniz. Adam gibi insan saygı ve sevgiyle yetiştirmeye özen göstereceksiniz. Kendinize yapılmasını istemediğinizi ERKEK çocuğuna yap demeyeceksiniz.
Saygıyı ve kadını sevmeyi öğreteceksiniz. Erkeğe kadının zarif ve narin olduğunu, Kızlarada kadının zerafetini öğreteceksiniz. Öğrenmediyse yada öğretemediyseniz bir yanlışlık oldugunuda kabul etmesini bileceksiniz.
Zeytin yagi gibi su yüzüne çıkıp erkekleri günah keçisi yapmayacaksiniz.
Evlenip çocuk yapmak kolay dünyanın en zor işidir Anne olmak ve topluma faydalı güzel çocuklar yetiştirip sağlıklı huzurlu yarınları inşa edecek nesiller bırakmak.
Yinede kadınlara destek veren en büyük yardımcısı erkeklerdir. Kadın hayatın her anında olmalı , aslında kadın olmadığı heryer eksik be düzensizdir. Kadın kendini önemsizleştiren ve toplum içerisinden uzaklaştıran sadece çocuk ve eve hapsedilen hizmet eden bir birey olmayı red etmelidir.
Varlığı yaşam kaynağı olan kadın bu değerini önce kendi bilmelidir. Donanımlı kadın olmalı toplumda yok sayılmak istenmesine dimdik duvar gibi cevap vermelidir. Bu kadına toplum ıçinde ağır yük ve sorumluluk yüklemek anlamına gelmemelidir. Çünkü anne olma duygusu koruma ve kollama içgüdüsü ile bütünleşmiştir. Yapı olarak kadın yaşadığı ortamı güzelleştirir. Kadının elinin değdiği heryer düzene girer. Bilinçli ve eğitimli kadın dünyayı değiştirir. Konu çocuk olduğunda ise dünyanın hangi ülkesinde olursanız olun erkek dışarda çalışan, kazanan evine bakan dış etken devamlı dışarda olarak görülür. Anne çalışsa da çocukları büyüten ve eğitirken yönlendirendir.
Çocuk herşeye rağmen tek başına yapılmaz ve yetiştirilemez.
Saygı ve sevgi toplumu için elele.
18.kasım.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.