- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
2:Deneyipte Tutunamayan Bilir
Deneyipte tutunamayan bilir..."
__►_________________
Yalvarırız Akrep Ve Yelkovana,
(Güneş’in Anlatımı ile)
Zaman ne demektir ki?
Hani bazı zamanlar olur hiç bitmesin isteriz, hep böyle kalmasını isteriz...Bazende olur ki, bir çita gibi koşmasını isteriz zamandan,hızlı olması için yalvarırız belkide akrep ve yelkovana...Bazenleri de durmasını isteriz zamandan...Akrep ve yelkovana dinlenmeleri için diller dökeriz...Onlar ne der biliyor musunuz? "Bu saatin pillerini çıkarırsan zaten duracağız,sen dönen dünyayı da durduramazsın, zamanı durdurmak istiyorsan sabretmelisin..."Saatin pillerini çıkarırsan zaten duracaklar Güneş, ama sen kendini durdur bir. Ay’ı çok seviyorum evet,onu göremediğim her an,zaman gibi akıp gidiyordu...Siz hiç birbirlerini görmek için ikindi vaktini bekleyen aşıklar gördünüz mü?Birbirimizi görmek için, birimizin batması mı gerekiyor? Yaşamak için gözlerini açmak mı gerekiyor? Sevmek için aşık olmak mı gerekiyor?Anlamıyorum,ama dedikleri gibi sabretmeliyim.Nereye kadar bilmiyorum ama sabretmeliyim.Ona söylemek istediğim o kadar çok şey varki,o güzel yüzünü incelemek için o kadar zamana ihtiyacım var ki...
PC-Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.