- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP OLÇOK İMAM HATİP ORTAOKULUNDA DUYGU SELİ
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP İMAM HATİP ORTAOKULUNDA DUYGU SELİ
Okulda yapılan Mevlid-i Nebi Progmanda gönüller coştu, gözler doldu.
Aynı zamanda Hafız olan 8/B sınıfı öğrencisi Talha Miraç KERSU’nun okuduğu Kur’an-ı Kerim salonda bir huzur havası estirdi.
Din Kültürü Ahlak Bilgisi öğretmeni Abdulhakim ARIKAN, günün anlam ve önemini anlattı. Anlatımdan etkilenen öğrenciler hep bir ağızdan salavatlar getirmeye başladı. Hazreti Muhammed’in sevgisi sığmadı küçük yüreklere. Abdulhakim ARIKAN "Andolsun ki, Resûlullah, sizin için, Allah’a ve ahiret gününe kavuşmayı umanlar ve Allah’ı çok zikredenler için güzel bir örnektir.(Ahzab 21) Rabbimizin buyurduğu üzere, Peygamberimiz bizim için en güzel örnektir. Rabbim, hepimize yolunun yolcusu olmayı nasip etsin. Sen’i seven her ruh uludur ya Resûlallâh! Gönlü-gözü onun doludur ya Resûlallâh!
Cemâlin pertevinden zerre şevk alan billâh, Kapının ayrılmaz kuludur ya Resûlallâh!
Beklemez bir başka iltifât Sana erenler, Semtin iltifat buğuludur ya Resûlallâh!
Gönül gözleriyle bir kere seni görenler, Onlar ruhların bir koludur ya Resûlallâh!" dedi.
Öğrencilerin birbirinden güzel okudukları Hazreti Muhammet sevgisini anlatan şiirler izleyenleri oldukça duygulandırdı.
Müzik Öğretmeni Nazlı IŞIK’ın yönetiminde söylenen ilahilere tüm öğrenciler eşlik etti.
HABER: İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.