Buluş ve Ölüm Zamanı
www.gercekgundem.com/bilim-teknoloji/133456/dunya-bu-bulusu-konusuyor-ne-zaman-oleceginizi-soyleyen-makine
Defterimizin
tasavvufi
sosyologi,
yöneticigi,
hamburabi
noktadan kainata
yamru yumru heye meyo
basın takip danışmanı olarak:) -de get aklım yok öyle bir şey ya hu:)
Arkadaşlar bu sitede neden komedi yazısı yazılmıyor hiç, gülmeyi unuttuk..
Lakin yukarıdaki haberi özet geçeyim:
"Kalp hastası insanların EKG’lerini inceleyen bir makine öğrenmesi algoritması 1 yıl içerisinde ölecek insanları yüzde 85 doğruluk payıyla tespit etti. Normalde EKG sonuçları sağlıklı görünen kişilerin de doğru tespit edilmesi doktorları şaşkına çevirdi."
Ölüm anı, ölüm zaman aralığı tespit edilmeye doğru gidiyor, haber doğruysa
a- dindarlar; ölüm aralığını öğrenirse, dünyadan el etek çekip bolca cennet için uğraşmak için zikre, ibadete, duaya sarılır ve son yaşam aralıklarında gönül ferahlığıyla son nefeslerini verebilir..
b-dinsizler; makineyi şaşırtabilmek için daha çok bedeni ve ruhi alışkanlıklarını çek edip makineyi yalancı çıkartmak için pozitif bilime yoğunlaşır, daha çok bedeni, akli ve ruhi antramanlara eğilerek daha çok tebessüm ve insanlığa faydalı olmak için ilmi ve irfanı öncelerler..
c-ateistler; ahanda yakaladım işte, tanrıyı yeneceğiz, yok edeceğiz diyerek bu tür tıbbi araştırmalara destek verirler ve tanrıyı; insan bilgi birikimi ve tecrübesinden ihraç etmek için çalışırlar.. Tanrı out, insanlık in meselesi..
d- şairler yazarlar; zaten son dönem gelişmeleri göz önüne alınırsa şiiri, hikayeyi, romanı vb yapay zekaya yani robotlara teslim edecek..
Ölümü öldürdük ne yapsın bize ölüm, babındaki düşünsel aforizmalar gerçeğe bir adım daha yaklaştı..
Hadi bakalım, bir insanı daha sevindirmek için çalışmaya devam...
Ey Yeni Nesil, yeni bilgiler ile eski bilgileri gardroplara kaldırmaya...
Zamanı çevirebilmek, zamanı yönetebilmek,eğebilmek, insan yaşamına secde ettirmek..
İyiye güzelliğe bir adım daha..
Tarih: Ölümsüzlüğe giden zamanlardan bir vakit
Saygılarımla, esen kalınız..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.