- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BÜYÜK "LAF"/ KÖTÜ "GAF"
"Avrupa’nın sınırları Türkiye’nin güneydoğu sınırlarıdır".
Edirne’de yapılan Bulgaristan-Türkiye Sınır Ötesi İş Birliği Programı 2021-2027 dönemi hazırlıkları kapsamında Ortak Çalışma Grubu ilk toplantısında Edirne’de yapıldı.
Burada bir konuşma yapan Dış işleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyük elçi Faruk Kaymakcı, "Avrupa’nın sınırları Türkiye’nin güneydoğu sınırlarıdır" dedi.
Büyük laf etmiş.
Kötü bir "gaf" yapmış...
Bizi kabullenmeyen bir Avrupa’ya bütün "Anadolu" senindir demek.!
Hangi mantığa hangi siyasi manevraya uyar..
Zaten topraklarımız ağızları salyalarla iç geçiren Avrupa ’ya açık büfe..
Al toprağımız sana kurban olsun demek hangi mantığa sığar
Kurtuluş savaşından beri kuyruk acıları bitmeyen avrupa medeniyette (!) ne kadar ilerlerse ilerlesin, insanlıkta o kadar geriliyor..
Ülkelerini terk eden Müslümanlara kucak açtılar /
Şimdi neo islam diyorlar.
Yaşadıkları refah ve coğrafi özellikten dolayı nüfus açısından fazla çoğalamayan bu nedenle tamamen yaşlı bir nüfusa doğru hızla gitmekte olan Avrupa çareyi ithal insanda buldu.
Yıllardır (yeni) Abd mantığından uzak olarak başka ırklara düşmanlık beslemişler.
Hatta aynı kıta içinde bugün birbirlerine zoraki dost görülen ülkeler topluluğudur avrupa..
Dünyanın bize dayattığı Suriyeliler..
Bizi beğenmeyip onların topraklarına iltica edince bozguna uğradılar..
Günlük üreyen bir cins olduğu için Araplar haliyle çoluk çocuk büyük bir nüfus patlaması oluşturdular..
Bir de kendi ülke toprağını terk edebilen akın akın Türkiye’ye göç edenlerin büyük çoğunluğu büyük kentlere yerleşti(rildi) .
Maaş bağlandı, sağlık hizmeti başta olmak üzere her türlü kıyak sağlandı kendilerine..
Rahat durmadılar.
Her gün cinayet, hırsızlık gasp suçları artınca devlet çareyi geri yollamakta (!) buldu...
Tabi ki bize gelen sınırlardan.
Kim nereden geldiyse.
Avrupa’dan gelen Avrupa’ya , Suriye’den gelen Suriye’ye.
Nasıl Avrupa kapılarını açıp , (açtırıp) ülkelerinden kaçan suriyelileri sınırları kapatarak topraklarına gitmelerini önledik ise sınır kapılarını açarak avrupalının başına sararız..
Avrupa panikledi..
Satılan mal geri alınmaz yaygarası kopardı..
Biz de şerefli milletiz emanet malı kesinlikle iade etme gibi bir huyumuz var.
Nolacak şimdi?
Sen bir ülkenin birliğini bozulmasına katkı sağla.
Yık böl parçala...
İnsanları topla getir toprağına .
Günlerce kamplarda esir et..
Sonra işine yarayanları al.
Kalanları bastır sınıra Türkiye alsın.
Oldu canım.
Başka sorunun var mı avrupa.!!!
Bir de utanmadan Türkiyeyi bir sözle böl parçala.
"Avrupa’nın sınırları Türkiye’nin güneydoğu sınırlarıdır".
(bunu söyleyen bir Türk)
Yok deve...
Bu kadar aymazlık yüzsüzlüğün karşılığı var biz de..
Ancak zamanı gelirse..
Bizi yıllardır avrupa birliğine almayın.
Avrupa standartlarını koyun bütün etiketlere..
Yaşam tarzımızı uydurun kendinize...
Sonra çık" avrupa sınırını bizim uç sınırımıza kadar dayanır" de
Bunu söyleyen bir Türk..
Düşmanı başka yerde aramamalıyız.. ..
Kırk katır mı kırk satır mı?
Gülce Şeren/ 13 Kasım/ 2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.