- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP İMAM HATİP ORTAOKULUNDAN ANLAMLI TOPLUM HİZMETİ
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP OLÇOK İMAM HATİP ORTAOKULUNDAN ANLAMLI TOPLUM HİZMETİ
Şehit Abdullah Tayip Olçok İmam Hatip Ortaokulu 7/A ile 7/D sınıflarının öğrencileri: Öğretmenler Hanife ÇAY ve Abdulhakim ARIKAN nezaretinde Yunus Emre Camii Vakfı’nı ziyaret ettiler.
Cami imamı Mehmet KESKİN Hoca ve Vakıf görevlisi Mahmut Hoca, misafirlerini güler yüzle ve içtenlikle karşıladılar. Manevi ortam öğrencileri büyüledi. İlk iş olarak Camiyi ve Vakfı tanıttılar. İkram edilen kahvaltının ardından verdiklerinden dolayı Yaradan’a dua ettiler. Aş evinden çıkıldıktan sonra çocuk evine geçildi. Daha sonra hanımlar için düzenlenmiş olan atölyeler bir bir gezildi. Sohbet evindeki çay keyfinden sonra kitap kafeye geçildi. Spor salonuna geçildiğinde öğrencilerin keyfi iyice arttı. Güreşenler mi dersiniz, bilek güreşi yapanlar mı?
Kısa adı "Yecva" olan Cami Vakfının donanımından ve görevlilerin yakın ilgisinden öğretmenler de oldukça etkilendiler. Öğretmen Hanife ÇAY "Burası bir vakıftan öte adeta çok amaçlı bir külliye. Öğrencilerimiz unutamayacakları bir gün yaşıyorlar. Nazik davetinizden ve sıcak ilginizden dolayı çok teşekkür ediyorum." dedi.
Öğretmen Abdulhakim ARIKAN da "Bütün gençlerin buraya gelmeleri ve bu güzellikleri yaşaması gerek. Diğer öğrencilerimizi de yönlendireceğiz. Ben de ilginize teşekkür ediyorum. Allah sizlerden razı olsun." dedi.
Cami İmamı Mehmet KESKİN de "Cami sadece namaz kılınan yer değil. Burası cami merkezli bir yaşam alanı, her zaman gelebilirsiniz. bizi onurlandırdığınız için asıl ben teşekkür ederim." dedi ve karşılarken gösterdiği aynı samimiyet ve aynı sıcaklıkla misafirlerini uğurladı.
HABER: İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.