- 624 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Özgeçmiş
Özgeçmiş
24 Haziran 1992 yılında Yozgat Merkeze bağlı Kuşçu Köyünde dünyaya geldim.
İlk okulu Kuşçu Köyü İlk Okulunu okudum.
Orta okulu ise Saray Yibitaş Lafarge İlk Öğretim okulunu okudum.
Şairlik adımın ilk basamağını bu yıllarda attım. Ufak tefek karalamalar yaparak şiire ilgim ve alakam günden güne artmıştı.
İlk şiirlerim ise Sevmek Yürek İster, Anneler Babalar Ağlamayın Şehit Ardından diye yazdığım 60 a yakın yazmış olduğum şiir defterimi yitirdim.
Liseyi ise Yozgat Merkez Endüstri Meslek Lisesini okuyup 2011 yılında mezun oldum.
Şairlik yolunda duraklamalar meydana geldi. İşsizlikle beş yıl boyunca mücadele ettim. Gelecekle ilgili endişe ve kaygı duydum.
Çok şükür tüm sıkıntıları allahın izniyle aştım. Yozgat Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı okulda Kamu Personeli görevini yürütmekteyim.
Şairlik yoluna tekrar adım atmak için yeniden gün doğdu.
Karşıma Ahmet Sargın Hocam çıktı şairlik yolunda adım atmak için elimden tuttu.
Bizlere vesile oldu. Bizlere destek çıktı.
Ne kadar teşekkür etsem azdır.
Hepimiz güçlü aile olduk. Duvarları zırhtan örülmüş kimsenin yıkamayacağı kadar güçlü ve dayanıklı bir aile olduk.
Kimseye bir kusurum olmadı ve olmayacak. Kimseye saygısızlık etmedim etmeyeceğim. Hepsi güler yüzlü insanlardı.
Kültüre, Edebiyata, Sanata değer veren insanlarla tanışma fırsatı oldu.
Usta kalemler mürekkep olacak sözler vardı.
Osman Yüksel hocamla şiir yazma yönünde bana yardımcı olup iyi bir şair olabilmem için bazı tüyolar katarak kalemimim daha güçlü olmasını istedi ve Emre Can Mahlasını bana verdi.
Onun sözünü tutarak yazmış olduğum şiirlere Emre Can mahlasını kullandım.
Bende allahın izniyle edebiyatımızı ve sanatımızı yaşatacağıma söz veriyorum. Rabbim birliğimizi kardeşliğimizi ve beraberliğimizi daim eylesin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.