- 599 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Yazı yar dizine benziyor başını koyup ağlamak isteyene yastık olmaya amade.De kelimelerle sürekli üzeri örtülen konu nerede. Kim yazdırdıysa size bu yazıyı ona helal olsun. Küçük bir çakıltaşı bir kamyonun seyrini etkiler.Şöför onu fark ederse. Tekeri koruyacağım diye kamyonundan olur.Ve belki canıundan. Ben yazıyı okuyunca aklımdan sizin gereksiz yükü devirdiğinizi gördüm sanki. Tabii okur zan ile tasavvur arasına mahkum.Yazı kalemi tutan elde sır. Her neyse kardeş.
Kalbde ki nokta. Üzerine hadis de biliyorum sizinki gibi değil.
"Günah işleyenin kalbinde siyah bir nokta hasıl olur. Eğer tevbe ederse, o leke silinir. Tevbe etmeyip tekrar günah işlerse, o leke büyür ve kalbini kaplar, kalb kapkara olur. Aklımdakine güvenemediğimden ctrl ye mahkum ettim.:)
Çok yazmam lazım hayır ne kadar yazsam çok olmaz lakin okuma zahmeti uzar.Özetlemeye çalışayım.
Hiç ten suça yolculuk.İnsanın özeti bu Ne yaptıklarımızın nede yapacaklarımızın Allah katında bir değeri yok. Allah ne için yaptığımızla ilgilenir yaptıklarımızla değil. Yaptıklarımız ise kendisine etki ettiklerimizdir. Ondan da o nereye kullanmışsa ona göre sorumlu tutuluruz. Hadi kanka içelim bir adamı ayyaş etmişse siz ağzınıza hiç içki sürmeseniz de onun işlediği günah size yeter de artar Ondan da eksilmez. gibi. İyilikte de bu vardır. Da kalayım.Dilerim yazıldığı gibi okumak nasip olur
Konsantre Karanlık Madde
Belki de yanlış bir düğmeye bastım ve damper kalktı, indi yükler. Ama o düğmeye basmamı kim yazdı ise alnıma, bu yazıyı da bana yazdıran odur zannımca.
Bizimkiler o noktanın herkeste olduğunu ve uyanmayı beklediğini yazar. Ama kalbe siyah bir noktanın hasıl olacağını da kalbin kararacağını da iyi bilirim. Belki de doğudakilerin Yin Yangında bunlar da vardır. Biz öyle algılıyorsak vardır Abi.
Kutupluluk prensibi vardır, bir gün inşallah yüzyüze gelir de sohbet etme imkanı bulursak, bu konuda anlatacaklarım olacak size naçizane.
Niyet her şeydir ve kalpten gelir Abi. Bizim öğretide buna 'Reşimo' derler.
Eh, biz ağzımızla söyleriz ama O kalpleri görendir.
Okuma ve değerlendirme için çok teşekkür ederim Abi.
Saygı ve selamlarımla.
Dışraktan içreke seyri sülukun muhteşem analizi.
Böyle yazılar kolay yazılamaz. Muhteşem.
Kutluyorum yazarı...Selamlar dost.
Konsantre Karanlık Madde
Kavrayışa saygılar.
Bu yazıyı yazarken aklıma geldin Dostum.
Dedim, Buhar Bey sever bu yazıyı büyük ihtimalle.
Sevgiler ve selamlar...