- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR MERDO HİKAYESİ : GEÇMİŞ - KISIM 3
Nedenini bildiğine rağmen nedenini sorması, benim olanları görmediğime inanmasından kaynaklanıyor galiba. Çünki, o gece beni görmüştü. Kapıdan dışarıya bir tek eşyamı almadan giderken camdan izlemişti beni.. Peki neden o zaman değil de şimdi konuşmak istiyordu ki? Bir yandan içimde fırtınalar kopuyor. Neden sormuyorsun hiçbirşeyi Merdo, sor.. Anlatsın her şeyi detay detay. Belki kendince haklıdır da o olayın haklılıkla bir alakası olamaz. Ama, içimden tek bir cümle geçti. ’’Merdo... Sus.. Sessizliğinle al intikamını.’’ Cümlesi benim gözlerimi açtı. Uyanmıştım Maviş, hiçbir şeye geç kalmadan uyanmıştım artık. Neyin ne olduğunu daha da iyi anlayabiliyorum. Bunca yıl, sahip olduğum en büyük yeteneği bana verdiniz. Bundan sonra gölgeniz benim. ben uzun zamandır sessiz yanımla savaştım. Bu müthiş an, beni geçmişimden bir armağandı. Geçmişim aynı zamanda benim geleceğim..
Tarih: 9 Kasım 2017
Yer: Zincirlikuyu mezarlığı..
Saat: 02.54
Hayatımda beni gerçekten seven ilk kişinin yanıbaşındayım. İlkokuldan çok sevdiğim bir arkadaşım. Cenazeye giderken ailece bir tarfik kazasına kurban gitmişti. O günden beridir özlediğim tek insan o. Mezarına 4 lale bıraktım. İkisi kırmısı, ikisi beyaz. Biraz derdimi anlattım, olan biteni anlattım. Acaba sen yanıbaşımda olsaydın ne yapardın? sorardım.
Olaydan tam 6 ay sonra, ilk adımımı atmaya hazırdım. Hemen hemen haklarında her şeyi biliyordum. Hem onun, hem de en sevdiğim yakınımın. Çoktan ayrılmışlardı. Benim onları aynı yatakta görmemden 1 hafta sonra. Utanmadan 1 hafta.. Maviş ben gittikten 1 hafta sonra anlamış benim kaçtığımı.. Peki beni nasıl buldu o kadar zaman sonra. Benim etrafımda çok faza görmeye başladım onu. Dünyalar tatlısı, sempatik bir kız bulmuştum. İlk randevumuzda Maviş basın yaptı. Kız kaçtı, bende onu dışarıya çektim. ’’Benden uzak dur’’ dedim. Bu sefer o sustu.
O güzeim randevumu da mahvetti. Belki de hayatımda ilk defa gerçekten de mutlu olabilecektim. Yalansız, dolansız. Dürüst bir hayat kuracaktım. Buna da izin vermedi. Benim de bir adım atmamı bekliyor olabilirdi belki de. O zaman istediğini yapayım dedim.
Unutma, Bir Musibet, Bin Nasihatten İyidir...
KISIM 3 SONU.
(İLK DEFA OKUYAN SEVGİLİ OKURLARIMIZ, DİLERSENİZ İLK HİKAYEDEN OKUYABİLİRSİNİZ. SAYGI VE SEVGİLERİMLE.)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.