- 383 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Acı Dolu Umutlar
Ben beklerim beklemesine de gelmeyeceksin diye korkuyorum. Gidenler dönmez çünkü bunu çok iyi biliyorum. Ben bir yıldır beklemekten yoruldum. Ben her gün senin için ağlarken senin başkalarına seni seviyorum demenden bıktım, beni sevmemenden bıktım. Bana verdiğin sözleri tutmanı o kadar isterdim ki, verdiğin umutların hepsini teker teker yıktın sen. Seni her gördüğümde kendimi ne kadar zor tuttuğumu bilemezsin. İnsanların artık unut demesinden bıktım be adam. Dön artık, Sensiz geçen ilk sevgililer günüm, bugün görüp de sarilamamak baya koydu be sarışın. Dönmesen bile unutma bunu, beni unut sevdiğimi unutma. Tam 3 yıldır birlikteydik. Ne güzel de sarılıyordun sanki hiç bırakmayacak gibiydin. Nerden bilirdim ki o sarılışının aslında veda edişinin olduğunu Kokun hala burnumda be adam. Bütün gün çevrimiçi oluşunu izledim be adam. Benle değil de başkalarıyla konuşmanı izledim. Sana yazmak için çok bahane aradım. O kadar özledim ki, hislerimi bir bahaneye sığdıramıyorum. Sadece selam desem terslemenden korkuyorum. Biz ne ara böyle olduk Ben sana saat kaç olursa olsun mesaj atmayı, sesini özlediğimde aramayı çok özledim be sarışın. Artık buraya da yazamıyorum. Öyle bir durumdayım ki ne yazabiliyorum, ne de ağlayabiliyorum. Hiç bir şey yapamıyorum sensiz. Başkalarında seni aramaktan çok sıkıldım. Gelmeyeceğini adım gibi biliyorum ama bir umut işte bekliyorum hala seni Evet arkadaşlar bugün insanlık için küçük ama kendim için fazla büyük bir karar aldım. Ben üzülmekten bıktım, hiç gelmeyecek birini beklemekten daha da bıktım. Sevilmemekten sıkıldım, su andan itibaren sarışından vazgeçiyorum ve unutmak için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. Bunu bir yere yazmalıydım çünkü eğer vazgeçersem bunu okuyup yeniden denemeye çalışmalıyım. Ne demiş Cem Adrian "bir kalbi kanata kanata unutursun"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.