- 487 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AHKAM KESMESİNLER
Garip bir seçmen kitlesi var iktidar partisinin..
Daha geçen günlerde abd ile yapılan sınır ötesi anlaşmada biraz soğuk duş aldılar.
İnişli çıkışlı operasyonla / abd pkk’yı besliyor yaygarası
Bir ÖSO’nun yanında bir abd’nin bazen ikisininde..
Burada hangisi daha legal tartışılır..
Omurgasız bir duruş...
Oysa biz ÖSO ile başarmadık..
Rusya ile de ittifak yapmadık..
Abd desteğini aldık(!)
Peki neden abd için spekülasyonlar yapılıyor..
Ortalığı karıştırmak için..
Yıllardır rusya’nin çin’in kürtlere verdiği silah . ve taktik desteği neden hep gözardı edildi..
Suudi arabistan başta olmak üzere bir çok arap ülkesinin pkk’yı desteklemesi neden görülmüyor..
***
Gelelim ak parti kitlesine:
abd’ye düşmanlığı (!) fetonun gidişi ile başlamadı..
Ezelden beri abd’nin bütün nimetlerinden yararlanarak
"Bizi de al feto islam ordusu kuralım" diyen twetler Feto’nun aslında Hristiyan dünyasına yanaştığı gerçeği saf (!) fetocularda büyük bir hayal kırıklığı oldu.
Uyanıklığı nedeniyle üst düzeyde olanların göbek bağı olan zaten abd’de de...
Benim kafamın basmadığı abd’ye yada herhangi bir ülkeye yerleşerek yaşamını artık orada sürdürme kararıyla en az üç nesile ulaşmış insanlar nasıl vatansever oluyor?
***
Bulundukları ülkenin vatandaşlıklarını almak için ayaklarını kaldırarak mı yemin ediyorlar.
Şimdi onunla benim duygularım eşit olabilir mi.?.
Eşten dosttan duyduğu yandaş basından takip ettiği gündemlerle yaşamadan görmeden hissetmeden nasıl olur benimle aynı heyecanı aynı korkuyu hissetmesi ?
Mümkün mü_
Onun bunun elini eteğini öpüp
Ahkam kesmesinler boşuna / benimle eşit olamazlar...
7 Kasım/ 2019/ Gülce Şeren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.