- 614 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAKIŞ AÇISI
İnsanlar her konuya her ortama kendi düşüncesi bilgi birikimi ve konumu ortamında bakar.
Yukarıdan aşağıya bakarsan her yeri görürsün fakat ayrıntıları kaçırırsın.
Aşağıdan yukarıya bakarsan etrafı görürsün. Yukarıyı göremezsin.
Bakmanın çeşitleri vardır.
Her konunun bakış açısı farklıdır. Mesela öğretmen öğrencinin birbirlerine bakış açısı farklıdır.
Futbol maçında hakemlerin bakış açıları da farklıdır. Yan hakem ve orta hakemin bakış açıları değişir.
Hayatta farklı bakışlar içinde kalan insanlardan oluşur. Anne baba ve çocukların bakış açısı farklıdır.
Çünkü kuşak farkı vardır, tecrübe farkı vardır yaşanmışlar vardır.
Önemli olan insanın kendini karşısındakinin yerine koyup ve ona göre düşünmektir.
İnsanların yetişme tarzlarına göre bakış açıları değişiktir.
Bir doğrudan birkaç adet bakış açısıyla doğru çıkabilir. Bu da bir bakış açısıdır.
Zenginin fakire bakışı, fakirin zengine bakışı farklıdır.
Mesela olan olmayana verecek sözüne değişik bakış açısıyla farklı yaklaşılabilir.
Kimisi derki niye vereyim, çalışsın kazansın der,
kimisi de yardım, sadaka ve zekat mukabilinde bakar konuya. Yani paylaşmak güzeldir.
Sevgi dahil her şeyi toplumla paylaşırsak çocuklarımızla sevdiklerimizle hayat daha anlamlı gelecektir
insanlara. Hz. Mevlana ne demiş. Ne olursan ol gel demiş.
Çünkü paylaşmak, insanlara bakarken farklı gözlüklerle değil,
Hak ve inanç gözüyle bakarsan o zaman yanılmazsın.
Şimdiye kadar toplumumuzu hep yanıttılar. Kandırdılar. Kendi çıkarlarına menfaatlerine alet ettiler.
Vaatler verdiler, sözler verdiler ama yapmadılar.
Bu ülkenin insanlarını senelerdir başka ülkelere muhtaç ettiler.
Unutmayalım yalancılar gün gelir kendini bile kandıramaz.
Boş vaatlerle toplumdan oy toplayıp ülkenin ve milletin geleceğini heba edenler
Bunun hesabını ahirette vereceklerdir. Yetim hakkı yiyenler bizden değildir.
Çünkü yanlıştır haramdır. Bu ülkenin geçmişini heba edenler,
Yaparız ederiz deyip yapmayanlar, hala siyaset yapanlar siyaset sahnesinden inmeyenler,
Millet vekilliğini particiliği kendilerine meslek edinenler artık sizin zamanınız doldu.
Türkiye değişiyor darbeler darbeciler artık tarihe karışıyor.
Yeni anayasa ve özgürlüklerle oturmuş demokrasi ile halkın sesi ve oyu sandığa intikal ederek
Türkiye’nin istikrarlı güçlü bir devlet olması dünyada ve bölgesinde söz sahibi bir devlet olması.
Bunun için milli birlik beraberlik sağ duyulu araştırma ve sorgulama yaparak
Karşımıza gelen partilere ve politikacılara bakış açımızı her yönüyle kullanalım.
Her söyleyene vaat edene, edilen vaatlere inanmayalım.
Verdiğiniz oylar heba olmasın. Ülkemiz geçmişte olduğu gibi geriye gitmesin.
Hak edene çalışana proje üretene
Türkiye’nin ve Türk insanının maddi manevi değerlerine sahip çıkan politikacılara oyumuzu verelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.