- 732 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Deniz
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.............................
.........................................
YORUMLAR
evet aynı soruyu ben de sordum içimden, acaba dedim bu eskiciden alınan paltonun bi önceki palto hikayesiyle bi bağlantısı var mıydı?..olabilir de olmayabilir de...yalnız peşpeşe iki hikayede ısrarla bir paltodan bahsediliyorsa okuyucu ister istemez o iki palto arasında gidip gelecektir hatta o paltoyu üstüne geçirip hayal bile edecektir...belki de bununla da kalmayıp daha da ileriye giderek ona yakışan bi final cümlesi bile kurgulayacaktır kafasında...
bi önceki palto hikayesinde olduğu gibi bu hikayede de yerli yerinde çok sıkı betimlemeler var...anlatım dili gayet zengin ve akıcı...öbür hikayede final sanki yarım kalmıştı...keza bu hikaye de öyle gibi görünüyor...
ama üslubunuza diyecek yok muntazam...
devamını bekliyoruz bu yazıların...teşekkürler bu güzel paylaşıma...