- 1044 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
MÜSLÜMAN TÜRKLERİN DİKKATİNE!!!
Hey! TÜRK evladı çok dikkatli ol. Geçmişte imanlı yiğit atalarınla mertçe ve cesurca karşı karşıya gelemeyen emperyalist ve siyonist güçler her fırsatta korkakça ve sinsice, kalleşçe oyunlar tezgahlamış ve yeni çatışma ortamları kurgulayıp, Türk milletini bir birine kırdırmaya çalışmışlardır.
Türklük tarihi boyunca bu hep böyle olmuştur.
Günümüzde bu sinsi oyunlarını Türklük kisvesi altında hareket eden, gerçekte Türk falan olmayan ya da Türklük vasfını yitirmiş imansız insanlar üzerinden ve o insanların zaaflarını kullanarak yapmaya çalışmaktadırlar. Nasıl ki, geçmişte kışkırtıcı dil kullanarak ideolojik çatışmaları tezgahlamış ve sağcı-solcu diye kardeşi kardeşe kırdırmışlarsa bu günde ülkemiz insanının etnik özelikleri üzerinden ayrıştırıp, alenen kışkırtarak iç savaş çıkartıp çatıştırmak istiyorlar.
Geçmişten günümüze kışkırtıcı dil kullanma konusundaki en önemli ve etkili fark! Bu gün bu işleri teknoloji sayesinde ve gönüllü işbirlikçileri aracılığıyla sosyal medya üzerinden yapıyor olmalarıdır.
Bu gönüllü işbirlikçilerin gerçek yüzlerini yurt dışında görüyoruz gece kulüplerinde Rus’mu Alman’mı Ermeni’mi Rum’mu vesaire kim olduğuna bakmaksızın kadeh tokuşturup sarmaş dolaş dans edip kucaktan kucağa hoplayıp zıplayanlar ne hikmetse Türkiye’ye döndüklerinde bir an da Türklük damarları kabarıveriyor(!) Sonra da sosyal paylaşım sitelerinde Türklük ve Türkçülük üzerine ahkâm kesip nutuk atmaya başlıyorlar.
İnsan da ister istemez koşup aynaya bakma ihtiyacı duyuyor benim anlımda bir şey mi yazıyor diye…. İşin tuhafı o insanların ne mal olduğunu nereden gelip nereye gitmek istediklerini, amaçlarının ne olduğunu deşifre etmek çok kolay olduğu halde maalesef bu pek mümkün olmuyor. Çünkü bu seferde Türklük egoları şişirilmiş kendi insanımıza laf anlatmakla uğraşıp onları ikna etmeye çalışıyoruz. Eh buda çok kolay olmuyor. Hemen sazan gibi atlayıp bu insanların şovenist söylemlerine sıkı sıkı sarılıyorlar. Demiyorlar ki, ulan bayram değil seyran değil bu insan müsveddelerinin derdi ne ki durduk yere ülke insanını kışkırtıyorlar neyin peşindeler diye sorgulamıyor….
Birde son zamanlar da sözde milliyetçilik ya da ırkçılık adına(!) alenen din düşmanlığı körüklenir oldu. İneğe tapan insanlara saygı duyan bu kafir gurup iş İslam dinine ve Müslümanlara gelince doğrudan saldırıya geçiyorlar. İnek lan bu din adına insana ne verebilir ancak haşlaması ve kavurması olur. Yani et ve süt verir. O kadar…..
Gerçekte İslam düşmanı olan bu insanlara göre güya Kur’an-ı Kerime tabi olmak Araplaşmak oluyormuş(!) Böyle bir cehalet güler misin ağlar mısın dense de aslında bu türünde bir durum çok tehlikeli bir oyunun deneme turlarıdır. Aman dikkat!!!
Kur’an-ı Kerim Arapça indirildi diye Kuran’a tabi olunca Arap olunuyorsa o zaman adama sormazlar mı? Elin İsveçlisi, Alman’ı Avusturyalısı vesaire kısacası çeşitli ırklardan oluşan Hristiyanlar niye demiyor! Orijinal İnci İbranice indirildi ben İncil’e tabi olmam olursam Yahudileşmiş olurum, böyle bir mantıksızlığı savunan bir Hristiyan var mı? Böyle bir şey olur mu? Peki, bizde nasıl oluyor?!’’ Olur, tabi milliyetçilik ile ırkçılığı aynı şey sanan insanlar olursa olur.
Evet, gerçekte milliyetçilik ile ırkçılık farlı şeylerdir ve bir biriyle alakası yoktur. Milliyetçilik başka şeydir ırkçılık başka, dolayısıyla bir insanın mensubu olduğu ırkıyla gurur duyup mutlu olması gayet normal ve doğaldır. Ancak o insan, doğal olan bu özelliğini bir üstünlük olarak görüp bu özelliğini başka ırkları küçümsemek ve aşağılamak için kullanmaya başlarsa işte o zaman durum değişir. O ruh haline sahip kişi takıntılı ruhsal hasta olarak psikoloji biliminin kapsamına girer. Siyasal tanımı da faşizmdir. Bu nedenle medeni ülkelerde ırkçılık hastalık olarak görülür ve siyasi alanlarda kullanılması da kanunen yasaklanmıştır. Hatta eğer kişinin talebi olursa bu tür insanlar hasta olarak kabul edilip tedavi altına alınır. Kısacası ırkçı insanlar takıntılı hastadırlar ve onlarla uğraşmak kolay değildir.
Ancak kolay olmasa da uğraşmaktan vazgeçmeyecek, bu ülkeyi ve Türklüğü egoları şişirilmiş birkaç ruh hastasına bırakacak değiliz..
Bu bağlamda Türk milletinin çimentosu olan Müslümanlıktan ve Türk İslam sentezinden kopmadan siyaset ve taktik geliştireceğiz.
Aslında emperyalist güçler de haklılar, onları da anlamak gerekir. Kolay değil yüz yıllardır ve özelikle son elli sendir ülke içindeki kanı ve sütü bozuk işbirlikçileri ile birlikte Türkiye’nin başına bela etmek için her türlü lojistik desteği verip ilmik ilmik ördükleri tüm terör örgütlerinin işi bitiyor ve tüm projeleri tek tek ellerinde patlıyor. Patlayacak da, dolayısıyla bu gidişatı değiştirmek için mutlaka bir şeyler yapmaya çalışacaklardır. Bu da, hiç kuşkusuz Türkiye de siyasi bir karışıklık ve/ veya mümkünse bir iç savaş çıkarmakla mümkün olacaktır. Aynı Musul ve Kerkük de İngilizleri bozguna uğratan Türk ordusunu durdurmak için Anadolu’daki hain işbirlikçilerinin çabasıyla çeşitli ayaklanmaları başlatıp Türk ordusunu geri çekilmek zorunda bıraktıkları gibi….
Umarım ve dilerim bu sefer başaramayacak ve bir iç çatışmayı başlatamayacaklar yok eğer başlatacak olurlarsa yani kışkırtıcı işbirlikçileri sayesinde bu ülkede bir iç savaş çıkartabilirlerse hiç kimsenin şüphesi olmasın akacak kanı durdurmak mümkün olmadığı gibi böyle bir iç savaşın sonuçlarının dünya tarihinde yazılı bir benzeri olmayacaktır.
Serhat BİNGÖL..03.11.2019
YORUMLAR
ya hu serhat abim adamlar kevgire döndü
inatlarından adeta yarım yarım yarılıyor şerefsiz tohumu vatan hainleri
hiç romantik olmaya gerek yok açıkcası
bir düzine golü yiyorlar hala diyorlar ki kuşuma bir eş...
:)))))))
herneyse yazınız tam bir vatan evladından çıkma inciler
ve temelimi teşkil edici kabiliyette
tebrik eder saygılar sunarım, kal sağlıcakla
Sevgili Serhat'ten inciler !
Ama katıldığım çok şey var. Hele bir cümlesi var ki, kesinlikle çok yerinde. "Günümüzde bu sinsi oyunlarını Türklük kisvesi altında hareket eden, gerçekte Türk falan olmayan ya da Türklük vasfını yitirmiş imansız insanlar üzerinden ve o insanların zaaflarını kullanarak yapmaya çalışmaktadırlar." Ben baş rollerde olan ve bu tanımın cuk diye üzerine oturduğu birisini tanıyorum. Siz hala çözemediniz !
Hala Arap kültürünü İslam dini sanan safların ne kadar çok olduğunun kanıtıdır bu yazı. Arapların toplu ihanetine rağmen, dört parmağını sallaya sallaya gezenlere anlat bu masalları. Arap sevici Türk düşmanlarına anlat. Daha ağzından "Türküm" kelimesi çıkmayan ve çıkmadığını gördüğü halde bu şahıstan medet umanlara anlat. Kurulduğunda kabinesini ermeni, kürt ve gürcülerle doldurup, bir tane bile Türk'e yer vermeyenlere anlat. Yani kimliğine yapılan sinsi saldırılara verdikleri tepki yüzünden şoven,ırkçı yakıştırmalarıyla sindirilmeye çalışan Türklere değil, Türküm diyene faşist, kürdüm, Arabım, Gürcüyüm diyenin tutumunu demokrasi tezahürü diye adlandıran hain grubuna anlat. En başta kendine !
"Ne Mutlu Türküm Diyene" veczini "Ne Mutlu Müslümanım Diyene" şeklinde değiştirip Türklükle Müslümanlığı iki ayrı ırkmış yada bir birinin tezatıymış gibi kakalayanların paylaşımlarının altında bile Türk milliyetçilerini İslam'a saldırıyor diye niteleyecek kadar kör cahilsin. Yada art niyetlisin. Arap seviciliğine soyunup, yukarıda da dediğim gibi Arap kültürünü İslam dini sanan salakların Türk milliyetçiliğine ve Türk varlığına yaptığı baskı ve saldırılarına karşı itiraz edenleri İslam düşmanı iftirası atarak susturmaya çalışmanız yeni bir şey değil. Neredeyse ben Türküm diyen herkesi gavur ilan etmek için kuyruğa giren münafıktan geçilmiyor.
Serhat, Türküm demek insanı dinden çıkartmaz ama haram yemek, hırsızlık yapmak, devlet malına çöreklenmek, rüşvet, yalan üstüne yalan söylemek, iftira atmak, zulüm etmek, vatan toprağını satmak, vatana ihanet etmek, tecavüz, çocuk "bademlemek" dinden çıkartır. Bu konuda benimle tartışamazsın. Hepsinin Kuran'da yeri var. Ama her ne hikmetse daha senin ağzından İslam dinini paravan olarak kullanıp bütün bunları yapanlara yönelik tek bir kelime duyamadık. Belkide biz Türklere saldırmaktan ona sıra gelmedi.
Emin ol ben senden daha sağlam Müslümanım. Ben ne çaldım ne çırptım, ne yalan söyledim, ne iftira attım, ne tecavüz ettim ne de çoluk çoğa iliştim. Bu günahları işlemediğim gibi, işleyenlere de yardakçılık yapmadım. Benim hırsızları gözümüzün içine baka baka aklayan bir partim yok ! Ve asla olmayacakta. Benim, 45 çocuğa yapılan iğrenç tecavüzü "bir kereden bir şey olmaz" diye hafife alan, ne var yani İslam'da buna bademleme derler ve yeri vardır diyenlerle aynı kaba sıçmak gibi bir günahım yok. Benim, Bakara ayetiyle makara yapanları, her Cuma Google'dan bir ayet bulup sallıyorum diye dalga geçenleri baş tacı eden, makam üstüne makam verenler gibi kılavuzum yok. Gözümüzün önünde dönen rüşvet çarkını görmezden gelen gözlerim de yok.
Hem bütün bunlara göz yumup, bırak bu günahlarla mücadele etmeyi, eleştiri bazında bile tek kelime etmeyeceksin, sonrada İslam dininin avukatı modunda ahkam keseceksin. İslam dini size mi kalmış ?
Evet dış güçlerle işbirliği yapanları da biliyoruz. Bugün bir gavuru getirip bu ülkenin başına koysan yapmayacağı kötülükleri yapanların onlardan tek farkı namaz kılarken fotoğraf çektirip paylaşması mı ? Dört parmağını sallaya sallaya gezmesi mi ?
Ülkenin varını yoğunu Yunana, Yahudiye, Almana, Amerikalıya, İngilize Fransıza, Arap'a satacaksın sonra da burada dış güçlerle mücadele pozları vereceksin. Hadi oradan !
Keşke yunan galip gelseydi diyenleri hastanede ziyaret edeceksin, onunla saf tutacaksın sonra da bize Müslümanlık dersi vermeye kalkacaksın ! Hadi oradan !
Sen ve senin gibiler katıksız Türk, Atatürk ve Cumhuriyet düşmanıdır. Senin şikayet ettiğin dış güçlerle birebir aynısınız. Onlar da Türk, Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı. Mesela dış güçlerin maşası PKK ile asgari müştereğiniz ve en iyi anlaştığınız konu bu değil mi ?
Bırak bu Arap ağızlarını. Biz Türklerle uğraşmayı da... Biz Türk ve Müslümanız elhamdülillah. Siz de ikisi de yok...
Serhat BİNGÖL
''Senin yorumun seninle iktidar partisi arasındaki sorunları içeriyor.
Kaleme aldığım bu yazı ise......
''Benimle Müslüman Türklere saldıran sahtekârlar arasındaki sorunları içeriyor.
Tabi ki bu içeriğin öznesinde sahte Mustafa Kemalciler de var. Yani gerçekte Mustafa Kemal Atatürk umurlarında olmayan ama Mustafa Kemal üzerinden İslama ve Müslümanlara yalan yanlış, iğrenç iftiralarla saldıranlar da var. Emin ol bu insanlar için Atatürk İslama ve Müslümanlara saldırma aracı olmaktan çıktığı gün büyük önder bu insanlar için hiçbir şey ifade etmeyecektir.
Doğrudan Mustafa Kemal Atatürk’ün adını yazıma konu etmememin amacı Atatürk’ün manevi şahsiyetini böyle bir tartışmaya dahil olmasını istememdendir. Naçizane benim bu tercihime saygı duyacağını umuyorum.
http://www.sanalbasin.com/cumhuriyetin-mirasini-17-yilda-boyle-sattilar-33100284/
Merhaba abi,
Gençtik, şimdi orta yaşı ortaladık..
Yukarıdaki haberler çıkarkeni vardır bir bildikleri dedik.. Destekledik..
Kuran dediler iman dediler ezan dediler...Ki çocukluktan son yıllara kadar kutsal gördük, cennet cehennem dedik..
ha keza ahiret mahiret...
Alınları secdeli dedik...
vb vb vb ,
Ne kadar tolerans varsa; islam ve türk adına gösterdik...
lakin görüldü ki dertleri ne islam ne türk, ne demokrasi ne de millet..
Yani; yazınıza inanırdım, hak veririrdim.. lakin hiç inanmıyorum artık..
değerlendirmelerini,çıkarımlarınız açık söyliyeyim; hurafeden ileri gelmiyor artık bana..
ALDATILDIK...HEM DE DAMARDAN DİN İLE TÜRKLÜK İLE ALDATILDIK..
Buralarda veya çevrede ne kadar muhalefet varsa...bir şekilde cevap vermeye çalıştık
lakin ne kadar saf idiysek o zamanlar...şahsen başımı nereye vursam acıtmaz artık...
kafama edeyim diyorum...
ancak gördük ki..
Muhalefetin söyledikleri hep doğru çıktı...
Gizli ajandaları varmış...
Sözün özü;
yanlış haturlamıyorsam kurtuluş savaşı sırasında atatürk kastamonu olmalı yurt gezisinde
tarlasında çalışan bir türk köylüsüyle karşılaşır...
Özetle; millet düşmanla savaşıyor, sen burda tarlana mı suluyorsun çapalıyorsun der..sitemkar veya kızgın da olabilir..
köylünün verdiği cevap da;
şu oğlumu balkanda
bu oğlumu filistinde
şurda yunana karşı rusa karşı verdim mealinde cevap verir..
artık düşman tarlamın sınırına gelirse
elindeki çapayı veya kazmayı gösterir işte bununla güçüm yettiğince kovarım der...
....
şahsen insanımızın çoğunluğunun diyorum ben o hesap...
yeni bir atatürk çıkar mı bilmem ama...
geriye bir ölmek kaldı
o da tarla sınırımızda olsun..
bu iktidara ve dine zerre inancım ve güvenim kalmadı...
saygı ve sevgilerimle..
esen kalınız..
Serhat BİNGÖL
Ve dilerim ki Yüce ALLAH (cc) senin gönlüne de İslam aşkını yerleştirir. O aşka bir tutuldun mu başka hiçbir aşk sana yeterli gelmez.
En içten sevgilerimle…
Yinsani
Dinden öte hakikat aşkıyla gönlünüzün tutuşması dileğimle..
sevgilerimle kalınız.
en sevdiğinize emanet olunuz.