EYVAH YİNE GİTTİM...
MİTOZLARDAYIM
Deli miyim ben? Bu durumda nasıl mutlu olunur? Diyelim ki çok sevdiğiniz birinden aniden ayrıldınız. Dikkatinizi çekerim aniden diyorum. Yani bir ön çatışma, hesaplaşma, kavga filan olmadan hem de. Bir gün öncesinin verdiği huzurlu paylaşımın devam edeceğini umarak başladığınız bir sohbet sırasında, bütünlüğünüzü koruyan bir zırh gibi gördüğünüz o ilişkinizin aniden kopuvermesi… Geçici bir şok durumu mu yaşıyorum acaba? Sanmıyorum. Olabilir mi? Yok canım oldukça iyi hissediyorum kendimi ama. Hatta huzurluyum bile denebilir. Bakın kapı çalınıyor bunu bile duyuyorum. Hımm… Dış dünyadan bağlantı kurmaya çalışıyorlar benimle. Kim olduklarını bilmiyorum, tehlikeli olabilirler. Kıpırdamadan durayım. Hatta nefesimi tutayım ki burada olduğumu anlamasınlar. Önce derin bir nefes bir, iki, üç…seksen iki seks.. puff.. Olmadı vay hain. Evet, burnum bir hain! Dışarıdakilerle işbirliği yapıyor. Tek söz sahibi kendisi olsun istiyor. Eminim sevdiğimin aklını da o çelmiştir benden intikam almak için. Bundan sonra daha dikkatli olmalıyım. Durun bir dakika! Zil sustu. Gittiler galiba, sessizliğimi bozmayacağım yine gelebilirler. Hatta oldukça sessiz düşünmeliyim. Aklıma da güvenmiyorum çünkü. O da bir işler çeviriyor şu sıralar biliyorum. Hatıralarımı saklıyor benden zaman zaman, bildiklerimi unutturuyor, insanları tanımamazlıktan geliyor. Fark etmediğimi sanıyor zavallı. Hah! Ama ben her şeyin farkındayım. İyi gidiyorum iyi. Kıpırdamadığım için düş görüyorum sanıyor ukala. Yoksa sessizce düşündüklerimin gerçek olduğunu bir bilse kesin deli olduğuma hükmedecek. Bayağı bir süredir huylanıyordu zaten. Aman dikkat, temkinli olmalıyım. Hatta bir şey hissetmeyeyim en iyisi. İkisi hiç anlaşamazlar zaten. Durup dururken kavga çıkmasın yine. Üff hislerimin kibirli bulduğu aklımla, aklımın aşağıladığı hislerimin vukuatlarından bıktım? Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de vicdan karakolu her daim nöbetçi. Şimdi ikisi de kelepçeli bir şekilde verilecek kararı bekliyor orda. Şaşırmayın burası kişisel bir cumhuriyet! Burada yasama, yürütme, yargı bu şekilde işliyor, sadece hangisini kimin yürüteceği belli olmuyor. Üstelik benim oy verme hakkım da yok. Adalet istiyorum! Soğuk aklımla yüzsüz hislerim orada bekleye dursunlar, ben bu arada hissizleşmenin verdiği garip huzurun tadını çıkarayım. Tatil gibisi yok. Ne renkli bir hayat ama! Saatlerdir burada kıpırdamadan oturduğum halde çok eğleniyorum… Yok yahu ne eğlenmesi yoruldum aslında bu koşuşturmacadan… Hii neredeyse hareket ediyordum. Allah korusun! Oyununuza gelmeyeceğim işte. En çok ellerimi seviyorum biliyor musunuz? Çünkü en çok onların yararı oldu bana. Canlarım benim. Bakın nasıl da söz dinliyorlar ve hiç kıpırdamıyorlar… Hele şu hengâme bir bitsin sıcak sudan soğuk suya sokmayacağım sizi. Ayaklarımla aramda biraz daha fazla mesafe olduğu için daha resmiyizdir tabi. Ama bu onları sevmediğim anlamına gelmez. Onların yaptıklarını da inkâr edemem doğrusu. Üst kattan sesler geliyor. Sanırım aralarında plan yapıyorlar. Pencereleri de kapatsaydım keşke. Ama çok geç kıpırdayamam artık. Kalbim durdu galiba. Evet evet durdu, çalışmıyor. Oh be! Sessizlik ne güzel. Ama bu normal değil ki. Kontrol edeceğim de, yüzüm yok vallahi. Zor zamanlarında yanında olamadım hiç. Üstelik bir de alkol, sigara… Dünyada bir şey diyemem. Aman ne hali varsa görsün. Sanki bunca zamandır ben yalvarıyordum çalış diye. Ecnebi midir nedir? Hiç anlaşamadık şimdiye kadar… Doğduğumda kalbimin avlusuna bırakmışlar beni galiba. Hani kan bağımız yok ya ondan anlaşamıyoruz belki. Hey orda neler oluyor bakayım? Kaşlarım birbirine girdi. Arada kaynayacağınızı mı sandınız? Ayrılın ama olmuyor ki! Siz böyle yapınca gözlerim su koyuveriyor. Ayrılın bakalım. Sizin yüzünüzden kıpırdayacaktım az daha bak. Beğendiniz mi yaptığınızı? Gözlerim zaten hazır asker, başladı başlayacaklar neredeyse. Duymaz demeyin dışarıdakiler öyle kurnazlar ki. Son duyumlarıma göre şeytan bile yanaşamaz olmuş yanlarına. Vallahi billahi! Bir şey biliyorum da konuşuyorum değil mi? Söz dinleyin azıcık. Bravo yani size, sanki gidin de karşıdaki aynaya sabitlenin dedim. Ne kadar aptal gözlerim var. Bunca zamandır sırlarımı açık ettiğiniz yetmezmiş gibi… Hani aramıza başka kimseyi sokmayacaktık hainler. Bakma sende öyle. Ben demiştim bu aynayı oraya asmayalım, gerek yok diye. Ne var? Bir senin gevezeliğin eksikti şimdi. Dinlemek istemiyorum. Sus dedim yoksa paramparça ederim seni. Hayır efendim hiç de zor değil. Bak bağırttın beni, ayağa kalktı herkes. Beğendin mi şimdi yaptığını? Bir tek ben sabitim. Ama beni de kimse takmıyor artık. Sanki önceden çok takıyorlardı da… Sakin olun, sakin olun! Ehh yeter be! İsyan ediyorum ben de. Açılın bakayım şöyle. Domuz! Şimdi görürsün sen. Parçalan! Un ufak ol. Hayır dinlemiyorum seni. Geber! Geber! Geber! Olamaz bak ne yaptın? Ellerim kanıyor. En sevdiğim… Ellerim… Katil! Yetti ama artık. Çok oldunuz siz. Ama durun. Ne yapacağımı çok iyi biliyorum ben. Evet, hatta eminim. Gidiyorum! Ne haliniz varsa görün. Kanımın son damlasına kadar savaştım, bu yüzden çok mutluyum. Hayat kahrol sende! Işıklar! Ve perdeeeee!
Nermin Oral
YORUMLAR
Yorumlarınız beni nasıl mutlu etti anlatamam. İçtenliğiniz özellikle...
Karya her daim destekçim ve başım her sıkıştığında yardıma koşan meleğim...
Nesrin; delilerin piri...Anlat annem sen ne anlatırsan anlat dinlerim hayran hayran... Mitozlarımdan en azından biri senin gibi yazmayı başarabilecektir birgün...
Zeynoooooo.... Daha mitozlarından kendisini tam olarak görebilmiş değilim ama zekası gözümü kamaştırıyor her zaman... Koşulsuz destekçim benim ...
F.S.M :hani olur ya beğendiğin bir yazarı okursun sürekli ve günün birinde karşına çıkar...Hatta sen ona "merhabayı" bile zor derken ,o güzel sözlerle gözlerini fal taşı gibi açık bırakır... Gözlerimi kapatamıyorum şaşkınlıktan...Sağol...
Gizkenti teşekkür ederim...
Hepinize çok ama çok teşekkür ederimmm...
Oh mitozlar gelmeden tamamlayabildim yazımı:)...
MUHTEŞEM SİN!!!!
Bu ne ya....
Uçtum da konamıyom yerlere:))
Ya okumaya kıyamadım bitecek diye.. O denli, o kadar yani pes!!!!!!
Az dur hele..
inmeden sahne bir kaç toz daha kapam buralardan....
Harikasın sen!!!!
Mitoz ha?
yüzümdeki tebessüme yaptığın bu.. bırak hücrelerimi..
Biri beni durdursun:))))
Sendekini tabi.. benim ki çoktan arazi oldu:))
Sevgimle kal..
Ki oradasın deli kız:)