Bekleyişim...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bekleyişim…
Sonsuzluğum…
Uçsuz bucaksız bir ben.Aşkım demeli miyim? Bilmiyorum?Yazıyorum yine.Tüm içtenliğimle aldım elime kalemimi.
Bir gece diyorum.Her geçen günün ardından gelen yalnızlık dolu o uzun geceler.Bir bekleyiş içinde.Sanki bu gece bir başka, sihirli bir gece.Kaderini değiştiren büyülü bir gece.Bir masal gibi.Hülyalı bakışlarda kaybolan bir bende.Benim sevdamda.Sensiz seni sevmek yine de aşk mıdır?Cevap bulamadığım aşkın kimliğinde arıyorum seni.Kaderimdir diye düşündüğümde sessizce susuyorum.Karışık bir rüya,karışık bir bekleyiş, karışık bir aşk.Yüreğimi darmaduman eden o büyülü sözler.
Yalnızlığımı lime lime ettim.Dalgaların o hırçın sesine verdim gitti.Duymamacasına.
İçimdeki sevgi yumağını da renk renk gök kuşağına benzettim.
İşte! Hayallerle dolu bir büyülü geceden izlenimler.
Her aşk başkadır,bende başkayım.Özlüyorum sensizliği.Dalıyorum tatlı rüyalara.Dalından alınan kırılan bir çiçek gibiyim.Biliyorsun kırmızı gülleri severim.Aşk gülleridir onlar.Aşkın şiirini yazıyorum.Ruhumda, kanayan yüreğimde,acıyan her bir yanımda.Her an seni düşlerken.Büyülü bir bende, aradığım senli bir sevgi de.Aşk bu kadar güzel mi?Edebiyatın bu güzel cümlelerini yazarken hak ediyor mu? Ne dersin?
Sessizce gitmeliyim,uzaklaşmalıyım.Sensiz dünyamdan, sevgi dolu kocaman benli bir yüreğe.Sesleniyorum aşka,dur! Almadan gitme beni ne olur,tut elimi.
Söylenecek bir dolu sözlerim var.Harf harf anlatmalıyım.Ama bu sadece büyülü bir gece. Yaşanan onca güzel hatıraların sonu geldi.Gece bitmek üzere.Hayallerin eşliğinde biten düşlü geceler.
Sen gülerken, mutlu yaşarken. hayatımdan çıkıp giderken…Ben yine benle baş başayım.Unutmaya çalıştığım senli gecelerin güzelliğinde.
Sensiz gecelerde aya gidiyorum. Biliyor musun?Orası benim sevda yurdum.Aşk evim.Geceler ağlıyor,yıldızlar bir bir kayıp gidiyorlar.Kim bilir? Sevdikleri vardır. Bilinmeyen bir yerlerde.Kocaman bir gökyüzünde,aşkı kucaklayan,seven kalplerde.
Kendimden ve de senden gidiyorum.Bir başka mevsime doğru.
Büyülü sevdama.
Gece bitiyor,rüyalar bitiyor.
Mavili dünyamdan…
YORUMLAR
Gece biter, rüyalar da biter.
Güneş doğar, gerçeğin güne düşer.
Tebrikler..
Nuray Çakmak tarafından 11/2/2019 12:20:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
canseven
Canım arkadaşım benim...günü güzel kıldın ya gerisi zaten gelir de.
Tüm sevgimle gönül bahçene.
canseven
kırmızı güllerine...
Sevgiyle kalın,
Çok teşekkür ederim...