SÖZÜN BİTTİĞİ YERDE KISIR DÜŞÜNCELER BAŞLAR:
,Sen beni anlamazsın,hiç anlamadın da zaten:
.. Her sabah biraz daha zor kalkıyorum yerimden. Her akşam ayaklarımı sürükleyerek geliyorum evime.Gün biraz daha karanlık, geceler daha kısalmış saki ve güneş hiç açmayacakmış gibi gitti bu diyarlardan..
..Her gün işe gidiş mesafem uzuyor, iş yerine vardığımda ise, iş bana biraz daha yabancılaşıyor. Salonun uzunluğu biraz daha yoruyor beni, her gün sildiğim makinelerin tozları biraz daha ağarlaşıyor. Her gün biraz daha üşüyor, biraz daha geç ısıtıyorum ellerimi.
…Ayaklarım daha bir yorgun, dizlerim bir bastona ihtiyacı varmış gibi, açıp kapatmakta zorluyor beni. Her gün biraz daha uzaklaşıyor benden hayat, her gün biraz daha yalnızlaşıyor düşüncelerim. Her gün biraz daha gün erkenden akşam olmakta, her gece biraz daha rüyalarım kararmakta. Her şey firari, sen firarı ben firari, hayat firari, her şey çok uzaklarda bir yerde şimdi.
… Sen beni anlayamazsın, o beni anlayamaz, ötekisi hiç anlayamaz. Ortak yanlarımız belki olmuştur ama hiç bir zaman aynı hayatı yaşamadık biz seninle. Belki ortak yanlarımız vardır ama şunu bil ki hayatlarımız hiç birbirine benzemiyor. Yaşantımız da, düşünce ve de davranışlarımız da birbirinden tamamen farklı. Bu yüzen sen beni hiç anlayamazsın, anlayamayacağın içinde, bu okuduğum yazının iki satırını sana yollamak istedim..
Yok, Ölüm aklıma hiç gelmedi asla. Ben buralardan gideceğim dediğim de o anlamda söyledim, ölüm aklımın ucundan bile geçmedi. Sen buralara geldiğinde ben buralardan başka yerlere çoktan gitmiş olurum diye söylemiştim o sözü.
…Ölümü falan düşünmüyorum daha çok erken, gel ki ‘’ölüm her yaşta erkendir’’ ama benim için hakikaten de çok erken hele de bu sıralar Bak yazı şöyle, Adam ya da kadın, kim yazdı bilmiyorum.
.. Parası senden çok olan kişiyle paradan konuşma, çünkü o seni anlamaz
Senden daha az parası olan kişiyle de sen konuşma, çünkü sen de onu anlamazsın
Ne kadar doğru bir söz öyle değil mi?
Anlatabildim mi? Sana ne demek istediğimi. Bu yüzden dedim, sen beni anlamazsın, hiçbir zaman anlamadığın gibi.
.. Hayat bu kadar net ve sade. Başka söze gerek yoktur öyle değil mi? Bacım.
Yeni yıla ramak kala herkes bir hazırlık içerisinde, bende öyle bir hazırlık yok, olması içinde bir neden yok diye düşünüyorum. İki kişiyiz. Ha iki kişinin önemi yok mu, diye düşünebilirsin haklı olaraktan? Hayır, asla öyle bir düşüncem yok olmaz da. Her ikimiz de çok değerliyiz, hem de çok. Ama yapacak bir şey yok. Her ikimizin de hayatı bir motorluğa girdi gidiyor. Oğlumun da benim gibi hayatı yavaşladı ve tembelleşti.
.. Her ikimiz de yalnızız ve her ikimiz de ne yapacağımızı bilmez bir durumdayız. Okadar hayata uzak kaldık ki, sanki her şey önümüzü kesti, sanki her şey bitti gitti gibi. Hayat her ikimizin de önünü kapattı ve örttü bir şekilde.
Gündüz yavuz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.