- 1134 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
KIRILDIM AMA RÜZGÂRA GÖRE EĞİLMEDİM
Sevgili gölge, uzun bir aradan sonra yeniden merhaba.
30 Ağustos 2018 de bir yazı yazmıştım. İşte o yazı, benim beklemediğim bir ilgi ve dostların yok yok babamın oğulları kızları değillerdi, hepsi Atatürk’ün açtığı yolda adaletle ve alınlarında ki Kemalist ışıkla ilerleyen bu yurdun adam gibi evlatlarıydı.O nedenle hep dost diye nitelendireceğim insanların yorum desteğiyle 25 gün orta sayfada kalmıştı, yazıyı bir anlık öfkeyle yazmıştım ama bugün görüyorum ki; o kadar haklı bir yazı yazmışım ki, iyi ki de yazmışım, elime sağlık.
www.edebiyatdefteri.com/176538-ne-cok-cahil-ne-cok-hain/
Gelelim sadede
Bir tarihçi, gönlünden geçeni değil, olmuş ve olanı tarafsız tespite çalışmak zorundadır.’ demiş, Türk tarih profesörü Halil İnalcık. Ruhu şad olsun...
Ve yine
’Bizim talihsizliğimiz iki bağnaz grubun kavgasından; yani bağnaz İslamcılar yanında bir de bağnaz devrimciler var, bu ikisinin kavgasından Türkiye daima kaybediyor.’ demiş (Halil İnalcık)
Kendisine tarihçi diyen kimse, İngiliz casusunu takip edemez, ediyorsa; ondan tarihçi filan olmaz, olursa; tarihe göre değil tarafı olduğu siyasilere göre tarihi çarpıtır; bayram haftası diyeceği yerde araba tahtası der, sapla saman karışır, haliyle aydınlatması gereken yerde karartır da zindana döndürür kendisini takip eden zihinleri.
Tarihçiler (!) lütfen dikkat edin, Türkiye kaybediyor.
Sevgili gölge,
söyle onlara lütfen; kimse beni şununla bununla tehdit etmesin, çünkü ben kimseye bir şey yapmıyorum; herkes kendi içindekini dışa vurup, kendi kendine yapıyor.
(*_*)
ŞURAYA DA BİR GENEL KÜLTÜR BİLGİSİ BIRAKAYIM
PEK BİLİNMEZ MUSTAFA KEMAL’İN İSTİFA MEKTUBU. HER CÜMLESİ DİKKATLE OKUNMALI
Erzurum Vilayeti Aliyesine (Yüce Erzurum Valiliğine)
9 Temmuz 1919 - Erzurum
Mübarek vatan ve milleti parçalanmak tehlikesinden kurtarmak, Yunan ve Ermeni isteklerine kurban etmemek için açılan milli savaşmalar uğrunda milletle beraber serbest surette çalışmağa askeri ve resmi sıfatım artık engel olmaya başladı. Bu gaye-i mukaddese (kutsal amaç) için milletle beraber sonsuza kadar çalışmağa mukaddesatım (kutsal şeylerim) adına söz vermiş olduğum cihetle, pek aşıkı bulunduğum yüce askerlik mesleğine bugün veda ve istifa ettim. Bundan sonra milli ve kutsal gayemiz için her türlü fedakarlıkla çalışmak üzere sine-i millette (milletin bağrında) bir ferd-i mücahit (savaşçı kişi) suretiyle bulunmakta olduğumu tamamen arz ve ilan eylerim.
Mustafa KEMAL
YORUMLAR
Bir insan düşünün ki.... Hayatının yüzde doksanı ilk ve orta okuldan sonrasından bahsediyorum
Kutsal Orduda: devletine, milletine, vatanın toprağına karşı saldıran, tecavüz eden
emperyalist güçlere karşı savaş muharebelerinde geçmiş olsun sonrasında ülke kuşatılmış olsun ve de bu kuşatılmışlık zincirlerini parçalamış kırıp atmış bir kahramanın imparatorluğun ölü küllerinden yeni bir devlet kurmuş olsun
ve de hayatının son 10-15 senesini de ülkesinin kalkınması için mücadele versin
ve böylesi bir insana karşı acımasızca eleştiri ve hakaretleri insanım diyen bir kimsenin kabul edeceği bir hal ve davranış olamaz asla olmamalıdır.
olur ise bu düpedüz en azılılarından VATAN HAİNLİĞİDİR.
Bu işin Lami cimi aması fakat-ı yoktur.
saygılarımla
Filiz Şahin.
selam ve saygı sunuyorum
"Mübarek vatan ve milleti parçalanmak tehlikesinden kurtarmak, Yunan ve Ermeni isteklerine kurban etmemek için açılan milli savaşmalar uğrunda milletle beraber serbest surette çalışmağa askeri ve resmi sıfatım artık engel olmaya başladı. Bu gaye-i mukaddese (kutsal amaç) için milletle beraber sonsuza kadar çalışmağa mukaddesatım (kutsal şeylerim) adına söz vermiş olduğum cihetle, pek aşıkı bulunduğum yüce askerlik mesleğine bugün veda ve istifa ettim. Bundan sonra milli ve kutsal gayemiz için her türlü fedakarlıkla çalışmak üzere sine-i millette (milletin bağrında) bir ferd-i mücahit (savaşçı kişi) suretiyle bulunmakta olduğumu tamamen arz ve ilan eylerim.
Mustafa KEMAL"
Sevgili Kardeşim bu lafı diyebilmek her babayiğidin harcı mı..?
Bir de şu sözüne bayılıyorum: "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Ama Türkiye Cumhuriyeti sonsuza kadar yaşayacaktır."
O büyük insan bunu derken Hitler, Mussolini, Stalin gibi diktatörler "Ben olmazsam ülke mahvolur" bencilliğindelerdi.
Mekanı cennet olsun O büyük insanın.
Güzel bir yazı okuttun. Teşekkürler Kardeşim.
Selamlar..
Filiz Şahin.
Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Ama Türkiye Cumhuriyeti sonsuza kadar yaşayacaktır. bu cümleyi kurduğu için o Atatürk ve ölümünden 81 yıl sonra dahi saldırı alıyor
selam ve saygı sunarım
Atatürk'ün gölgesinden bile korkan güruh ile mücadele etmeye devam edeceğiz.
Filiz Şahin.
Nuray Çakmak
Kayıt Tarihi:30 Ağustos 2018 Perşembe 17:04:12 Bu tarih benim defterde olmadığım zaman dilimi :((
Ve ben okuyamadım.
Sevgilerimle.
ATATÜRK DİYOR Kİ:
- "CUMHURİYETİ BİZ KURDUK , ONU YÜKSELTECEK VE YAŞATACAK SİZSİNİZ."
-"BENİM NAÇİZ VÜCUDUM, BİR GÜN TOPRAK OLACAKTIR. FAKAT TÜRKİYE CUMHURİYETİ, İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR."
YAŞASIN CUMHURİYET
YAŞASIN LAİK DEMOKRASİ
KUTLU OLSUN CUMHURİYET BAYRAMIMIZ.
Selam ve saygılarımla
Filiz Şahin.
sevgimle