- 690 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Çocuklar
Çocuklar cennet bahçesinden alınmış tohumlardır.
Allah’ın kalbi aşikardır
Çocukların kalbini kırmak 70’bin Kâbe’nin başına yıkılması gibidir.
Anne olmak öz verili fedakar bir kadın olmaktır.
Cennetin ayakları altında olması çocukların koruyucu melekleri hızırları olmaları Allah’tan gelen bir nasiptir.
Baba olmak öğrenmesi bir ömür boyu sürecek hayat dersidir.
Çocukların örnek aldıkları güç dayanağı dır.
Kardeşlik anne ve babadan kalan en değerli mirastır.
Aç gözlü olmamak gerek sevginin ne kadar çok değerli olduğunu bilmek ve bunun için çocuklarımız için sevgi için savaşmak yaşamak gerek.
Zaman çok hızlı akıyor bilinçsizce farkında olan olmayanlar var neyin farkında olduğunu bilmeyenler var bilimin sınırları var karanlıkta ışığı bulamayanlar var.
Kör olmuş gözlerde ışık görmek zordur.
Körermiş kalplerde sevgi bulmak zordur.
Vicdansız insanlarda merhamet yoktur.
Sağlığın masumiyetin fidanı yanlız çocuklardır.
Onları yok eden de bizleriz kendi masumiyetini merhametini kaybeden insan çocukları sömürür.
Bu bazen ilgisizlik bazen saygısızlık bazen şiddet bazen öfke bazen terk etmek bazende istismar olur sebebi her ne olursa olsun onlar sizin değil bu dünyanın Allah’ın verdiği tohumlardır 29 Ekim Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun en içten saygılarımla Aynur ipek.....