- 795 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Beni İsrail adlı yazıya yapmış olduğunuz yorumunuz dikkatimi çekti ve size oradan bir cevap yazmak istedim ama malum orası deplasman! Senin çöplüğünün sıcaklığı başka bir güzelmiş.
İsrail Mukaddes bir isimdir ehli kitap bir kavim olmakla beraber çok gururlanırlar bir çok peygamberlerin kendi kavimlerinden çıkmasıyla.
Oysaki peygamberler yer yüzünde yaşayan en sapık topluluklara gönderilmiştir!
Bu durumda bize yer yüzünün en sapkın kavmi Beni İsra'il kavmi olduğunu gösterir.
Utanılacak bir durumdan gururlanacak kadar aptal bir bakış açısına sahipler!!!
Neo Nazi fikriyatının ss kadrolarının sahip olduğu ırkçılık anlayışına dahi rahmet okutacak kadar ırkçı olan Yahudileri bu kadar sevmenin bir anlamı yoktur!
Unutma kişi sevdiği ile beraberdir.!!!
Hazır çöplerini karıştırırken Trinity adlı bu yazına da göz attım.
Seviyorum R harfinin baskısını!
TengiRi'den TanRıya geçerken bile hiç üslubunu bozmuyor
Düşündüm de R harfinin baskısı olmasaydı İnsanlık şimdi Mevcut Rezilliklerin Üstüne daha ne kadaR RezillikleRi yaşıyoR olacaktı.
ARzulaRda ki aRsızlıklaRı dahi R hafi önce aktive sonRa Rektive ediyor
Seviyorum R hafindeki baskıyı vurgulamarı harika oluyor can babanın dili ile
YaRRRRakım nerde dizelerinde
TanRı R hafini İnsanlığa el fReni ayaRında bİR ikRam olaRak vermiştir.
Lütfen nanköR olmayalım R haRfine karşı!!!
Konsantre Karanlık Madde
Çöplüğüm burası değil. Gerçek çöplüğüme gelseniz, metandan zehirlenirsiniz, size gelmez. İki köpeğim de çöpü karıştırınca çok kızarım. Artık yapmıyorlar. Öğrendiler.
Edebi eleştirilerinize gelince, bir kişinin cümleye siz ile başlayıp, sen ile devam etmesi beni irrite ediyor. İrrite olunca da edebi de dahil, karşımdaki şahsın hiçbir eleştirisini ve kendisini de ciddiye alamıyorum. Üslup her şeydir bu boyutta.
İyi akşamlar.
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Konsantre Karanlık Madde
Sabetay da bizim, köpekler de bizim, evrenin küçük kısmındaki kaosa benzettiğim çöplüğüm de bizim. Bizim için HEPSİ BİR. Hepimiz tanrının parçasıyız, çocuklarıyız. Masa dahi. Meta deyip geçmeyin ama yine de siz bilirsiniz.
Yaptığınız yorum da kalibrasyon meselesi. Irkçılıkla kocaman bir milleti suçluyorsunuz... Ayrım yapmadan. Hem de ırkçılık yaparak. Bence siz kuru solculuk yapmaya devam edin. Bildiğiniz kadarıyla. Çünkü Karl Marx da bizim... Çay filan, Yılmaz Güney filan, halay filan... İnanın öyle daha sempatiksiniz. Orta Doğu'lu olunca radikal islamcısında da çakma aydınında da Doğu Perinçek kesilmek defaul oluyor sanırım İsrail kelimesini duyunca ancak Orta Doğu denen *ok çukuruna medeniyeti getirebilecek tek ülke de İsrail'dir.
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Ne Yahudi kalabildiniz nede Müslüman olabildiniz!
Aklınıza iman edip metaya secde ettiniz.
Sizler Tanrının parçası ve ya çocukları olabilirsiniz o çok güvendiğiniz akıl ve meta size böyle düşünmeye sev ediyor olabilir ama aklın çoğu Şeytandadır.
Şeytan biz İnsanların baba düşmanıdır ve baba düşmanı kimseye dost olmaz.
Bizler ALLAHIN kullarıyız!!!
Yahudiler gibi Üzeyiri Nasiriler gibi İsa yı ALLAH a zürriyet etmedik.
İlim denizinden bir damla ile nasiplenen İnsan o çok güvendiği aklı ile gaflete düşüyor.
Oysaki akıl denilen nimet doksan dokuzdan sadece biridir
O *ok çukuru dediğin coğrafya tarih boyunca insanlığa beşiklik etmiş
Kutsal metinlerin tamamında sözü edilmiş nice güzel insanları yetiştirmiştir.
Evet orada fitne ve fesat çıkartan kendini çok akıllı sanan insan olmayı başaramamış mahluklar da olmuştur.
Kul gibi görünen ama gerçekte dünyaya tapan şeytana biad edenler o güzel yerleri *ok çukuruna çevirdiler.
Allah mühlet vermiş ve iki defa fite fesat çıkartarak yükseleceklerini bildirmiştir o mahluklara.
Ve Din gününün sahibi vaadini yerine getirendir verilen mühlet bitince işte o zaman toprak olmayı ne çok isteyeceklerdir.
Ben solcu değilim onlar içinde üzülürüm can babadan bir parağrafı senin r lerine hediye etmiştim.
Doğu perinçek denilen o fişisti solcu olarak görmüyorsunuzdur.umarım :)
Sizler Tanrının çocukları olduklarını düşünenler Güneşe dikkat edin!
Zaman daralıyor o aklınızın ve metanızın yerle bir olacağı saat gelmek üzeredir.
Göreceksiniz gözleriniz ile
Göreceksiniz aklınız ile
Ve yine göreceksiniz Her işi Hakkı ile
Siz ile başlayıp sen ile bitirebilirim mutlu olmalısın bir hitapla mesafeleri kısaltmışım daha ne istiyorsun ? hakaret olarakmı algıladın?
Aklınıza değil ALLAH a kul olun!!!
Konsantre Karanlık Madde
Köklerim Sabetayist. Ben İbraniliğin tasavvufi yorumu ile ilgiliyim.
Ülkede en iyi konumlarda kimlerin olduğunu söylememe gerek var mı?
Peki sadece ülkede mi?
Anlamadım, inanç gibi subjektif bir şeyi mi tartışacağız burada? Yeri mi sizce?
Perinçek demişsiniz, gözümde solcular ile hemen hemen aynı kefede. İkisi de tekelci yapıyı savunur özünde.
Zaman derken? Kime göre zaman, neye göre zaman? Başı neresi ki sonu neresi zamanın?
Mesafeleri sevmem, güzel bir arabaya binip de almadıkça. Sorun o değil. Sorun çelişki. Lütfen, sen diye devam edebilirsiniz.
Biz kul olarak doğduk, yaşarken onunla bir olmayı tecrübe etmek istencindeyiz.
Bakın, gereksiz ithamlarla dolu, pasif agresif bir yazıya cevap verdim. Kendi düşüncelerimi ve inancımı dikte etme niyetinde olarak değil, cevap niyetine idi...
Şu an bu konuşmanın seyrine bakacak olursak, emir kipleriyle, sanal bir ortamda tebliğde bulunuyorsunuz.
Gerçekten içinize siniyor mu?
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Sabatacılar öğünsünler kendileri ile ama ben onlara gülüyorum.
Zamandan kastım Aklı kullanarak şeytani işlerini yapanların vakitlerinin bitmek üzere olduğunu söylemeye çalıştım.
Güneşi takip et!
Tebliğ Adem oğullarının biribirlerine yapması gereken bir vazifedir.
Kul olarak doğduk kul olarak öleceğiz ve kul olarak hesap vereceğiz
Yani varlığın kulluğun ötesine geçemez ki Hakka kul olmayı başarmış kimse
Şu bildiğimiz kainatta en zenğin kişidir.
Tasavvuf benimde ilği alanım ama farklı pencerelerden bakıyoruz olaya.
bu gereksiz muhabbeti burada noktalıyalım kimsenin kimseye emri vaki yapmak gibi bir haddi de olamaz.
Senin dinin sana benim dinim bana
Hayırlı akşamlar.
Konsantre Karanlık Madde
Belki, Tasavvuf ile ilgili güzel bir yazının altında daha muteber değerlendirmeler yapmak dileğiyle. Hoşçakalın.
Sen, ben ve olasılıklar diye aramış kalem...insanin aynasıdır yüzleşme ve ayna kırılana kadar yüzleşmiş kendiyle...hem de rrrrrr- lere basa basa...tebrikler
Konsantre Karanlık Madde
Aynanın tuzla buz olduğunun sesi oraya da mı geldi?
Bu özümsemiş yorumunuz için teşekkür ederim.
Hoş geldiniz ve iyi geceler.