Karakter ve Şeref
Nedir?
Neye benzer?
İçilir mi? Yiyebilir miyiz?
Bitki, hayvan, insan, tüm canlıların Yaratılış Özellikleri.
Özyapı.
Özgünlük.
Kişilik.
Huy.
Tabiat.
Doğa.
Mizaç.
Ira.
Seciye.
Kimya.
Kalite.
Vasıf.
Hususiyet.
Kişilik.
Nitelik.
Özellik.
Benlik.
Şahsiyet.
Keyfiyet.
Sıfat.
Âhlâk.
Onur. O’NûR.
Şeref.
Haysiyet.
Öz saygı.
Saygınlık.
İtibar.
Haysiyet.
İzzetinefis.
Yüce.
Âlî.
Ululuk.
Her bir Varlığın, havanın, suyun, toprağın, elementlerin, dağların, gezegenlerin, burçların, göklerin, bitkilerin, mikropların, hayvanların ve insan bedenli canlıların, kendilerine Özgün Karakterleri vardır.
"Can çıkar, huy çıkmaz."
Doğru ve Yanlış.
Huy, yaratılışa özgü, özyapıdır. Doğumla başlar.
Evrimleşmeyi, evrilmeyi, gelişmeyi başaran birey, Karakterini, Şeref ile buluşturabilir.
Şöyle ki;
Her İnsân Bedenli Birey, âDem değildir.
Melek, Cin, Şeytan, İblis adı verilen varlıkların her biri, yine İNSÂN BEDENİNDE var olan, gelişim evreleridirler.
Her biri, Evre Evre Karakterdirler.
Hayvan Karakterleri dahil, hepsi İnsân bedeninde gelişim evreleridirler.
ÖRNEK:
Cin gb. kadın. Melek gb. Şeytan gb. kişi.. Yılan gb. Çakal gb. Tilki gb kurnaz. Maymun iştahlı. Aslan gb. Ot gb. Vs.
"Adam gb Adam."
"Esaslı Kadın."
ÖZKELÂM: Her insan bedeninde yaşamakta olan, âDeM değildir.
Karakterini Onurlandırmayı başaran kişiliğe, âDeM unvanı verilir.
Âdem, adam, insân karakterine yücelebilmenin yolu, ŞEREF, yetisi ile donanabilmektir.
Selâm, Saygı ve Sevgiler..
YORUMLAR
En kötü şey zayıflamak, karakter olarak tabi... Şeref de sadece stat ismi olarak kalmamalı her insanda olmalı ama yine de olmayınca olmuyor bazılarında... Kutlarım...