- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZ KIZINDAN DUYDUKLARIMIZ
DENİZ KIZINDAN DUYDUKLARIMIZ:
DUYGULAR KİŞİNİN DERİNDEKİ SERİNLİĞİDİR. BEŞ DUYUNUN DIŞINDA ALTINCI KUYUDA, SERİNLERDEN GELİR. ONALAR HERKESİN RUHSAL YAPISINDA BULUNUR LAR DA ANCAK İNCE SANAAT OLDUĞUNCA AZ İNCE YERLERDEN FİLİZ VERİRLER. ÖYLESİNE Kİ BETON DUVARLARIN ÇATLAKLARINDAKİ TOZ BİRİKİMLERİNDEN DAHİ DOĞARLAR. SINIRLARI SINIRSIZDIR. ONLAR DUYARLAR VE GÖRÜNMEZLER, KİŞİ İSTEMEDİKÇE BURADAYIZ DEMEZLER UTANGAÇ NARİN ÇEKİNGENDİRLER. TEK GÖRECELERİ SİMALARININ GÜLEÇLİĞİNDEDİR. ĞÜLÜCÜKLERİNİN DURDUĞUNU GÖRAEMEYİZ. ONLARIN UYURLARKEN BİLE GÜLEN YÜZLERİ VARDIR. GÜLÜCÜKLER TEK YANSIMALARIDIR HAYATA. İÇLERİNDEKİ GÜZELLİKLERİ SERGİLERLER GÜLÜŞLERİNDE. SANAT ESERLERİ VARDIR O TABLOLARINDA. MÜCEVHERLERİ İŞLENMİŞ DENİZ TAŞLARI KADAR ŞEFFAF KÖŞESİZ VE SANATIN ZİRVESİNDEDİR YAPILARI. O GÜZELLİK ANLATILAMAZ.SEYREDİLİR HAYRAN OLUNUR ESİR ALIR KENDİNE ÇEKER. HEP YANSIMALARI VARDIR DURMAYAN IŞILTILARI PARLAMALARI BİTMEZ. ENERJİ KAYNAKLARI DIR İNSANIN. SADECE ANLAYAN BAKIŞLAR GÖRÜR BU GÜZELLİKLERİ. ONLARA DOKUNMAK İSTEYENDEN KAÇARLAR TUTULAMAZLAR YÜZLERCE YIL DENİZİN TUZLU YALAMA TRAŞLAMASI ONLARI İYİCE YORMUŞ OVALLEMİŞ TİR. ARTIK TEKRAR OKŞANMAYA KORKAR OLMUŞLARDIR. CANLIYMIŞCA SINA CEZBEDERLER. İNSANI İÇE DAHİL EDER SARARLAR. HİKMETLERİ BU KADARLA KALMAZ. SAHİP OLUNAMAZ DUYGUSUNU VERİRLER. ONLAR ÇOK YÜCELERİN ESERLERİ DİR. VARLIĞI BİLİNİR HİSSEDİLİR GÖZLENEMEZ DOKUNULAMAZ, MÜCEVHER TAŞLARIDIR. SANKİ İŞLENMİŞ KÖŞELİ PIRLANTALAR COK MU MADAH ŞEYLER. ASIL BUNLARDA DEĞER AYAR ANLAYANA, BİLENE DOĞAL MÜKAFATLAR DIR. ADI NI DENİZ KOYMUŞ LAR USTASININ. YÜZLERCE YILDIR İŞLEMİŞ OKŞAMIŞ SEVMİŞ. ŞİMDİ KIYISINA KENARINA SERMİŞ BAŞBAŞALAR.
_____Vahdettin Aydınlı_____28.08.2019 (77)____
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.