- 711 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
"PETROL ÜSTÜ" DİN SATMAK
Arapların yüzü ortaya çıktı..
Abd bize islam ülkesi muammelesi yapmaktan vazgeçti
Türk ordusunun Mete Handan kalan cesareti ve taktikleri ile neler yapabileğini anladı.
Türk ordusunun yıllardır abd’nin süren yanlış politikalarından gördüğü zararın kendisine de dokunacağını hatta kendisine patlayacağınını da farkettii.
Özellilkle özel kuvvetlerimizde yetişen genç subayların kuzey ırak ve çevresindeki kararlı adımları bizzat gözlerinle gördü yaşadı.
Öyle bir adım atıldı ki ilk şamar arap dünyasına indi.
Kürtleri besleyen en büyük bir unsur da onlar olduğu özellikle avrupanın kuklası haline gelmiş en çok fransanın kuklası olan arap dünyasının daha da hırçınlaşacağına ilerki günlerde şahit olacağız.
İlk vetoyu (!)hiç ummadığımız suudilerden yedik.
Ne de gam doğru dürüst bir askeri orduya bile sahip olmayan , futbol takımında bile şeriat kuralları uygulayan ve yenilgiyi asla afetmeyen şımarık saray züppeleri ve şımarık batı meraklı karılarının söz sahbi olduğu bir ülke suudi arabistan.
Şu "ekmek yoksa pasta yiyin" diyen kralların yaşadığı bir üike...
****
Altı seni yakar üstü beni dedirten kabenin gökdelenler arasında ezildiği bir ülke..
Şimdi bu arap bizi veto etse ne olur etmese ne olur.
Keza Irak bizi karşı dursa ne olur olmasa ne olur.
Ne faydası olmuş bu arapların bize yüzyılardır verdiklerii zarardan başka.
"Petrol üstü din’"den başka satacakları hiç bir şeyleri olmamış yüz yıllardır..
******
Abd’nin çatışmadan çekilmesi değil burada önemli olan;
arapların yıllardır dinen eğildik diye başka dinden ülkelere kendi inançlarına kendi elleri ile tecavüz ettirmeleri...
İpleri öylesine sağlam vermişler ki; otur komuduyla oturup kalk komuduyla kalmakdalar.
Abd bu ezik dinin çocuklarını çok da şımarttı aslında.
Onlarla türlü oyunlar oynadı.
Gelin "savaşcılık oynayalım" dedi.
Güle oynaya oynadılar.
Bu arada aralarına din korkusu girmedi.
Birbirleriyle savaşmaktan çekinmediler.
Bazı islam paranoyakları israili öne sürerek abd’nin misyonerlik yaptığını yaydılar
Ne oldu dinden çıkacalarını sanan abdal araplar önce batı sonra da israil düşmanı oldular.
Batı ile israilin dini aynı olmasa da sonuçta müslüman değillerdi.
Bu da topraklarının içinde onlar için büyük tehlike arzediyordu.
Uzun bir süre ,içiçe yaşamak zorunda kalan İsrail ile Filistin birleşip tek devlet olamadılar bunu her ikisi de reddetti.
Burada ki amacı Filistin değil ağababaları diğer arap ülkeleri yönetiyordu.
Zaten fakir olan filistin halkı yüzyıllardır aynı cezayir gibi fransızların güdümündeydi..
Durum bu iken gözler Türk topraklarına dikildi.
Kurtuluş savaşında osmanlı zamanında Türklere ait olan topraklarına göz dikerek kalleşce batılılarla bir olup Türklere saldırdılar.
Araplar Türkleri hiç sevmez.
Talkan’da yaptıkları kötülük hala devam etmektedir.
O büyük katliamda Türkleri parçalamaya yetmiş.
Bugün o yüzden başta arap dünyası bütün dünya Türklerin fabrika ayarına dönmesini istemez..
Araplar bugün de birbirleriyle dans ediyor.
Sözde birbirleriye hesaplaşmaları var gibi gösterdiler dünyaya.
Çünkü bu durum ne önemsizdir ne de çok önemlidir dünya için
Filistinin iç sorunu diyenler., sovyet güdümünde filistin topraklarında gerilla yetiştirmeye başladılar.
Gerilla yetiştirmek için öyle verimli topraklardı ki. bugün ek haftaya olsun
cinsinden...
Gerilları pek de kaliteli olmadı ama acımasızdılar. Mertçe dövüşmeyi bilmeyen.gözleri kör militan pazarını kurdu filistin. Sonuçta kalleş araptı çoğunluğu..
Öyle bir duruma geldi ki bir dönem dünyaya kiloyla gerilla sattı..
Bütün bombalamalar eylemlerin büyük bölümü filistin menşeli çıktı.
Filistin halkı hep kullanıldı..
Filistinliler arap dünyasının öne sürdüğü kendi günah keçileridir.
Aynı oyun Irakda Suriye’de ile de oynandı..
Peki bunları hep Amerika mı yaptı..
Tamam abd üzüm çaldı ama bağcının da hiç mi suçu yoktu?
Bugün ise Pkk ’ya desteğini çekmesi de aynı konularla ilişkili olabilr mi?
Aynısı olamaz çünkü kürtlerin bir devletleri bile yok?
Bu kadar da aptal olamaz insan...
Sen öl ben sana toprak verecem. Al sana toprak ahada gördün mü lan./
Petrol üstü din satarsan sende ucuza gittin arap.!!!
Al arabı vur kürt’e.....
(Bir de Türklerin ezeli düşmanı Çin ile Arapların ortak dansları var. Bunuda ileriki bir yazımda yazacam..)
Gülce Şeren/ 23./Ekim/ 2019
YORUMLAR
Atatürk ün çizgisinde bir Türkiye olması dileğimdir
şuanda rotasını bulmaya çalışan dümeni bozuk bir gemi
açılmış bilinmeyen denizlere
umarım kazasız belasız atlatırız
ALLAH TÜRK MİLLETİNİ VE DEVLETİNİ KORUSUN
UŞAKLIK EDERSENİZ BİRİ SİZE EL ÖPTÜRÜR
NİCE SAYGILARIMLA