Sevgili Günlük
Ne kadar da çabuk geçirdik değil mi yılları... Üstadların da dediği gibi hep boş şeyler peşinde..
Her devrin girdap gibi olayları vardır elbette. Bizimki de onlardan birine benzer mi acep?
Aşk dersen; Karşındakine değer verdiğin kadar büyük.
Sevgi dersen; Diğer adı da merhamet olmalı.
Din dersen; Biliyorum sen de bıktın bu din işlerinden amma ne yapalım?? Sen söyle.! Uleyn küçüklükten kandırmışlar bizi aileden, köyden, camide eğilip doğrultmayla, çek bakalım oliymm 4 elif miktarı.. Get başımdan ya hu..
İş dersen; Bu konuda da kandırıldık. Çarkları kurmuşlar, istisnadır mali yönden kalbur üstü yaşaman.. Yoksa fazla da zorlama, zenginden çal keyfine bak.. Lakin hırsızlık da yapamıyorsun ki.. Ne dersin başlayalım mı?? Enseleniriz oğlum.. İçerde de soyarız olim lader mahkumlarını ?? üstadını bulsaydık zamanında şimdiye sağlam bir hırsız olurduk... Hem yapamayız.. Bir denesek mi_ leyn git işine dunkofff..
Evlat dersen; Kafayı mı yedin, bu devirde ve bu ülkede çocuk yetiştireceksin.. Aboooo.. Hadi eskiden olsyadı; tarlaya ırgat, sürüye çoban ilazımda da, şehirde apartmanda ne çocuğu kafayı mı yedin sen.. Bu zalim dünyaya bir masumu kurban mı vereceksinn?? Hiç mi vicdanın kalmadı..Kadınlar bu konuda biraz daha istekli ne olacaksa anne olmakla?? o da onların sorunu, derdi sana mı düştü dunkoff..
Dürüstlük nedir sevgili günlük, enayilik ya hu, yalaka olup yalasana olimmm... Veya merhametsiz ol daha dürüst olabilirsin belki.. zaten hayvanlar kadar dürüstlük timsali kim var dünyada..??
Baş belası günlüğüm, seri katil olmaya ne dersin? Küçük bir neşterle başlarız şah damarı kesmeye.. cırt cırt..Yaptın mı listeyi?? leyn git işine dunkofff.. adamakıllı bir şeyler gelmiyor mu aklına yazacak??
Hadi gel Tanrı’yı köle edelim kendimize..? Nasıl olacak o iş... Kafana göre takıl nasılsa o kölen olur senin..? Olmaz mı??
Kimyaya mı sarsak nedir bu ara... o da kolay değil ki, geç kaldık ... zamanında her şey... Bizim neslin kadersizliği, çok şey bilip hayatın tadını ıskalamak...
Ne yapalım günlük? Uykun geldi mi? Torpil yapalım mı? Ne torpili mi? Ne bileyim ya hu, sağdan soldan birilerine dağıtalım kamu ihalelerini, ne de olsa millet vergi vermede şampiyon, deniz malı...
Savaş çıkartalım mı günlük, Ne için? koltuğu koruma derdine, buluruz bir bahane, din deriz, millet deriz, devlet deriz, terör şu bu deriz, deriz bir şeyler, nasılsa inanırız..... Nasılsa askerler bizim evladımız değil sonuçta.. Eee zenginler de parasını veriyor, profesyonel ordu der, veririz ayarı millete... Olmaz mı?? Olur mu?
Barış yapalım mı günlük? Niye? Koltuğu ve malları korumak için savaş bitti, ateşkes deriz..
Sevgili günlük bu gece de, kendinde değilsin sanırım, kaç dublee içtin olim.. İçmedin mi? Camiden mi geldin? Leyn git işine kafa mı buluyorsun benimle.. camii de sarhoş olunur mu? Sen istediğin yerde sarhoş olur musun..? Olimmm ne içtin sen? Meydanda asarlar bak... Kim mi asacak? Ne bileyim bulunur bi cellat.. Her taraf cellat kaynıyor zaten görmüyor musun? Sallandırsınlar mı? daha gençsin, ne ölümü?
Ölümü öldürelim mi günlük? Nasıl mı olacak? 200 gr soğan suyu, 50 gr kuru nane, 100 gr hamsi yağı, eee
At bunları tavaya, ayçicek yağı fındık yağı da olur kavur güzelce, eee
Olimmmm ölümü öldürmekten bahsediyoruz, kolay mı sandın? Kimse başaramamış şimdiye? eee
ne eeee leyip duruyon? meeee....... meleme evladım???
Sonra doğalgaz faturalarını tencereye koy, ver ateşi, kavurduğun karışımı havuç suyu ile tencereye dök... güzelce kaynasın.. eeee?? saçmalama git işine dunkofff...
Tuz karabiber eklemeyi unutma tencereye? Ne alakası var? Çok alakası var cahil..
Şimdi sen bu karışımı içeceksin, tuz güzelce kavuracak bedenini, diğer verdiğim mallar da ruhla savaşa tutuşacak, bu arada sarımsak demeyi unutmuşum, unutma soğan suyu ne kadarsa sarımsak suyu da o kadar....
Ruh sarımsak kokusunu aldı mı kaçacak yer arar?? çok etkilidir..
karabiber de hapşımana neden olacak ki 3. hapşırmanın 3. saniyesinde dikkat et, içindeki ruhu üfüreceksin tam o anda salise kaybetmeden hava çek içine??
ne oldu? Ruh gitti, hava doldu.. Hahh işte... Hava yaşadıkça sen de yaşarsız... binlerce belki milyarlarca yıl..
Ruh mu ne oldu?? Akıl duracak mı yerinde??
Sana ne ruhdan canı cehenneme, saliseyi ıskalamazsan akla bir şey olmaz, ıskalarsan bitkisel hayatta hapsolursun ki, işte o zaman akıl ne yapar ben de bilmiyorum..
Bir bilenene mi soralım? Neyi... Ölümsüzlük iksirini mi??
Haa o mesele?? Şöyle düşün önce bilgi yoktu?? Deneme yanılma yoluyla bugüne geldik?? Dene ne çıkar?
saçmalama yat zıbar mı???
Tespih çekecektik daha, 7 ayetel kürsi, her okumada tek tek sağ sol yukarı aşağı öne arkaya üfle, son okumada içine çek...sonra ver havayı dışarı.. yanlış yerden verme ha???
Verirsem ne mi olur? kokar leyn ortalık.. nefesi doğru yerden vermek önemli...
Ne oldi leynn yine hüzünlendin??* Ne oldu yine o mu geldi aklına...??
Kaçıncı sayfadaydı açayım okuyayım mı??? Hani, tek tek anlatmışsın ya, sacı gözü dudağı endamı kirpiği elleri..
Hala unutamadın mı?? Ne mümkün?? Unutmayı denedin mi??
Tamam tamam kalk, yak bir cigara... bir de türkü açalım sana...
Karadır kaşların mı?
Ela gözlüm mü?
Mihriman mı??
Hangisini istersin bu gece, uyku kaçtı, kusura bakma ben kaçırdım amma...
Ela gözlüm olsun?? anlaştık mı??
Kerem et aklından çıkarma beni.
Ağla gözyaşını sil melul melul...
Ağlama olimmm, yarın yeni bi gün doğacak...
hep böyle kararıp gitmez ya...
YORUMLAR
Günlükler yalan söylemez
bazen hüzün bazen sevinçtir yaşanmışlıklar
öz bir serzeniş vardı iç çekişmeleriyle dolu
dobraca... saygılar tebrikler kardeşim
Yinsani
saygılarıma..